محل لوگو

با افزونه Dokan بازار آنلاین مبلمان خود را در وردپرس بسازید


بازار آنلاین مبلمان به سرعت در حال رشد است.

مردم اکنون با خرید آنلاین مبلمان احساس راحتی بیشتری نسبت به بازدید از فروشگاه های فیزیکی دارند.

انتظار می رود فروش آنلاین مبلمان در سرتاسر جهان با نرخ رشد متوسط 10 درصدی بین سال های 2019 تا 2023 رشد کند که منجر به حجم بازار 289.3 میلیارد دلار در سال 2023 شود.

فرض کنید می خواهید با ارائه انواع مبلمان شگفت انگیز به این مشتریان بزرگ کمک کنید. در آن صورت، تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک پلتفرم آنلاین ایجاد کنید که در آن چندین فروشنده بتوانند به چندین خریدار بفروشند.

ایجاد یک بازار آنلاین مبلمان آسان تر از همیشه شده است. شما فقط باید مسیر درست را دنبال کنید تا کار خود را انجام دهید.

و برای اینکه شما را در مسیر درست راهنمایی کنیم، در اینجا ما با یک آموزش 6 مرحله ای برای ایجاد یک بازار آنلاین مبلمان با سهولت با استفاده از وردپرس و افزونه چند فروشنده دوکان آشنا شده ایم.

بنابراین، بیایید شروع کنیم!

امکانات بازار آنلاین مبلمان در سال 2023


امروزه مردم می خواهند هر چیزی را آنلاین بخرند. مبلمان خارج از لیست نیست. رفتن به چندین فروشگاه آجر و ملات برای خرید مبلمان کاری زمان بر است. به همین دلیل است که خریداران بازار آنلاین مبلمان را بیشتر از فروشگاه های فیزیکی ترجیح می دهند.

این فقط یک بیانیه نیست. ما اطلاعاتی پشت این بیانیه داریم. این نشان می‌دهد که پیش‌بینی می‌شود درآمد بخش «مبلمان» بازار تجارت الکترونیک در ایالات متحده بین سال‌های 2023 و 2027 به طور مداوم در مجموع 28.2 میلیارد دلار آمریکا (+31.25 درصد) افزایش یابد.

این تصویر برای نشان دادن رشد بازار آنلاین مبلمان است


بر اساس مطالعه دیگری که توسط غول هایی مانند آمازون و IKEA انجام شده است، اکنون از هر 10 مصرف کننده 8 نفر با کمک چیزهایی مانند بازاریابی بیش از حد شخصی، واقعیت افزوده و توانایی ایجاد زمینه خریدهای بالقوه در محیط خانه خود، مبلمان را به صورت آنلاین خریداری کرده اند.

با فروش آنلاین که بیش از 90 درصد از رشد صنعت مبلمان تجارت الکترونیک را نشان می دهد، این زمان ها برای خرده فروشان واقعاً هیجان انگیز است! بنابراین، اگر می خواهید یک بازار آنلاین مبلمان ایجاد کنید و خرده فروشان را به وب سایت خود دعوت کنید، وقت آن رسیده است که این کار را انجام دهید.

چگونه به عنوان مبتدی یک بازار آنلاین مبلمان ایجاد کنیم


این تصویر ویژگی وبلاگ "چگونه یک بازار آنلاین مبلمان بسازیم" است.
قبلاً گفتیم که امروزه ایجاد یک بازار آنلاین نسبتاً آسان‌تر شده است. زیرا وردپرس برای شما وجود دارد. وردپرس این فرآیند را حتی برای کسانی که اطلاعات زیادی در مورد کدنویسی ندارند هموارتر می کند.

با استفاده از وردپرس و یکی از محبوب ترین افزونه های رایگان - WooCommerce، می توانید هر فروشگاه آنلاینی را در چند لحظه ایجاد کنید. و برای تبدیل آن به یک بازار چند فروشنده، افزونه اختصاصی دیگری به نام افزونه دکان وجود دارد.

یکی از بهترین افزونه‌های چند فروشندگی وردپرس افزونه Dokan است؛ فرقی نمی‌کند چه تعداد محصول یا فروشنده دارید، با استفاده از این افزونه می‌توانید سایت وردپرس خود را به یک سایت چند فروشندگی یا Multi-Vendor تبدیل کنید.

افزونه Dokan Multivendor را نصب و فعال کنید

  • یک تم سازگار با Dokan انتخاب کنید و آن را نصب کنید
    تنظیمات اولیه پلاگین چند فروشنده Dokan را پیکربندی کنید
    آپلود محصولات و راه اندازی فروشگاه مدیریت
    به فروشندگان اجازه ثبت نام بدهید
    بازار خود را با ویژگی های پیشرفته Dokan بهینه کنید
    فقط یک سر بالا: بیایید فرض کنیم، شما در حال حاضر یک وب سایت وردپرس آماده دارید که WooCommerce در آن نصب شده است. اما اگر وب سایت آماده ندارید، جای نگرانی نیست. زیرا ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

برای ایجاد یک وب سایت وردپرسی ابتدا یک نام دامنه و طرح هاست خریداری کنید سپس وردپرس را روی آن نصب کنید. این وبلاگ ها را دنبال کنید تا کار خود را انجام دهید:

نحوه انتخاب بهترین نام دامنه برای وب سایت تجارت الکترونیک

بهترین هاست را برای سایت تجارت الکترونیک خود دریافت کنید

نحوه نصب وردپرس در سی پنل در 10 دقیقه

اگر دوست دارید با وردپرس سایت طراحی کنید و بتوانید با آن کار کنید به تخصص و دانش اندکی نیاز دارید اما اگر همین تخصص اندک هم نبود راهکار چیست؟

اصلا جای نگرانی نیست زیرا در راست چین دوره های رایگان بسیاری وجود دارد که بدون پرداخت هزینه ای میتوانید آن ها را ببینید.

یکی از این دوره ها دوره آموزش وردپرس است که به صورت کاملا رایگان تداعی شده است.

شما با دیدن این دوره می‌توانید مسیر طراحی سایت از نصب وردپرس،خرید هاست و دامنه، آموزش کار با وردپرس و در نهایت امنیت و مقدمات سئو سایت را در بیشتر از 500 دقیقه یاد بگیرید.

فرصت را از دست ندهید.

  انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 9

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما