محل لوگو

چگونه بدون کد تایید اکانت تلگرام را برای همیشه حذف کنیم؟


دیلیت اکانت تلگرام به معنی حذف حساب کاربری شما از این برنامه است، با حذف اکانت خود تمامی اطلاعات شما از جمله: پروفایل، تاریخچه چت، فایل‌ها، تصاویر و… حذف خواهند شد. ما برای حذف ۲ ویدیو آماده کرده‌ایم که به آسانی اکانت خودتان را حذف کنید این دو ویدیو را می‌توانید در پایین ببینید.
 

 

این اپلیکیشن به ما پیشنهاد می‌کند تا اکانت تلگرام خود را به دو صورت حذف کنیم، اولی اینکه اگر اکانت برای مدت معینی غیرفعال است، اکانت تلگرام خود را به حالت خود تخریبی تنظیم کنیم، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن تلگرام، اکانت تلگرام خود را طوری تنظیم کنید که خود به خود حذف شود.

 


روی سه خط موازی در سمت چپ بالای صفحه نمایش خود ضربه بزنید.

 


اکنون روی گزینه تنظیمات در آنجا ضربه بزنید و برگه حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید و به قسمت if a ویفر بروید تا به طور خودکار حساب حذف شود.

 


بازه زمانی بیکاری را انتخاب کنید که پس از آن حساب تلگرام شما برای همیشه غیرفعال می شود - می توانید از بین 1، 3، 6 و 12 ماه یکی را انتخاب کنید. به طور پیش فرض تلگرام روی ۶ ماه تنظیم شده است، در صورتی که در مدت زمان انتخاب شده از تلگرام استفاده نکنید، تلگرام برای همیشه اکانت شما را حذف می کند.


با ادامه روش دوم برای حذف دائمی اکانت تلگرام خود به یک مرورگر وب نیاز دارید. هیچ گزینه مستقیمی در اپلیکیشن رسمی تلگرام وجود ندارد این مراحل را دنبال کنید تا بلافاصله اکانت تلگرام خود را حذف کنید.


به صفحه غیرفعال کردن تلگرام در هر مرورگر وب سر بزنید، این کار را می توان با استفاده از کامپیوتر یا موبایل نیز انجام داد. شماره تلفنی که با آن اکانت تلگرام شما ایجاد شده است را تایپ کنید.

 

قبل از قرار دادن شماره موبایل خود کد کشور را اضافه کنید و سپس روی next کلیک کنید. اکنون یک کد الفبایی در اپلیکیشن موبایل تلگرام دریافت خواهید کرد. برای ورود به اکانت تلگرام خود کد الفبای عددی را قرار دهید، منتظر انتقال کد پیامکی از قسمت هسته تلگرام نباشید. روی گزینه delete account کلیک کنید.


تلگرام می خواهد دلیل حذف اکانت شما را بداند، پاسخ به این سوال اختیاری است. پس از آن، بر روی گزینه delete my account کلیک کنید، تلگرام یک بار دیگر از شما خواهد پرسید که آیا مطمئناً می خواهید اکانت تلگرام خود را حذف کنید یا خیر.


اگر همچنان می خواهید، ادامه دهید و روی بله کلیک کنید – اکانت من و ارتباط شما با تلگرام را حذف کنید. حالا اگر می خواهید با تلگرام برای اکانت استعفا دهید، باید از نو شروع کنید.


با حذف اکانت تلگرام، تمام داده های شما از سیستم تلگرام حذف می شود، مانند گروه های پیام و مخاطبین مرتبط با اکانت حذف خواهند شد.

منبع

  انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 8

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما