محل لوگو

بهترین افزونه تخفیف ووکامرس


اگر به دنبال یک افزونه کاهش و تولید سرنخ برای افزایش لیست ایمیل و بهبود نرخ تبدیل خود هستید، در جای مناسبی هستید. افزونه مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا ایمیل‌ها یا سایر جزئیات تماس مشتریان خود را جمع‌آوری کنید تا ارتباط برقرار کنید و با آنها تعامل داشته باشید و به طور بالقوه افرادی را که قبلاً هیچ یک از خدمات شما را خریداری نکرده‌اند، تبدیل کنید.

در این مقاله با بهترین افزونه‌های ووکامرس آشنا می‌شوید که می‌توانند فروشگاه آنلاین شما را آنطور که باید کار کند و کارایی آن را بیشتر کند.

ما لیستی از تم های WooCommerce رایگان برای وردپرس گردآوری کرده ایم تا الهام بخش شما بیشتر شود

با این حال، در این مقاله، ما 3 بهترین افزونه تخفیف ووکامرس و افزونه های تولید سرنخ را می خواهیم.

 

 

1 Popups par OptinMonster

 

Popups توسط OptinMonster به عنوان افزونه تولید سرنخ برای وردپرس در نظر گرفته می شود. این افزونه کاهش و تولید سرنخ به شما امکان می دهد فرم زیبایی ایجاد کنید که به خوبی برای وب سایت شما تبدیل می شود. این افزونه به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان خود را به مشتریان و مشترکین بالقوه تبدیل کنید.

این افزونه به طور خاص برای کسانی که به طور جدی در مورد رشد کسب و کار آنلاین خود هستند طراحی و توسعه یافته است. بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید و می خواهید کسب و کار خود را رونق دهید، توصیه می کنیم در اسرع وقت شروع به ساخت لیست ایمیل خود کنید.

پاپ آپ های OptinMonster به شما امکان می دهد فرم های خیره کننده ای ایجاد کنید که برای دستیابی به بالاترین نرخ تبدیل ممکن کاملاً بهینه شده اند. طرح ها می توانند لایت باکس، میله های شناور، اسلایدهای نوار کناری، فرم های نوار کناری و غیره باشند. علاوه بر این، فرم ساز دارای ویژگی کشیدن و رها کردن است که می تواند زمان لازم برای ایجاد یک فرم را به چند دقیقه کاهش دهد.

این افزونه همچنین با Mailchimp، AWeber، Drip، Hubspot، ActivateCampaign، Marketo، MailerLite و غیره سازگار است. علاوه بر این، کاملاً واکنش گرا است و می تواند بدون هیچ مشکلی در همه دستگاه ها و صفحه نمایش ها نمایش داده شود، دارای تجزیه و تحلیل سفارشی است که به شما می گوید کدام کمپین ها و پاپ آپ ها برای شما بهتر کار می کنند. این افزونه بیش از 900000 نصب فعال دارد و با آخرین نسخه وردپرس سازگاری کامل دارد.

پاپ آپ های OptinMonster را می توان از وب سایت رسمی وردپرس یا مستقیماً از خود داشبورد دانلود کرد.

2- Liste de souhaits YITH WooCommerce

دومین افزونه برتر تخفیف و تولید سرنخ در لیست ما YITH WooCommerce Wishlist است. با استفاده از این افزونه، کاربران شما می توانند محصولات مورد علاقه خود را ذخیره کنند، آنها را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند و همچنین آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

Wishlist در حال حاضر بیش از 700000 نصب فعال دارد و کاملاً با آخرین نسخه وردپرس سازگار است. علاوه بر این، می توانید صفحه ای را برای لیست علاقه مندی های خود انتخاب کنید، جایی را که می خواهید دکمه "افزودن به لیست علاقه مندی ها" را انتخاب کنید، ستون ها را سفارشی کنید و غیره.

علاوه بر این، این افزونه در دو نسخه رایگان و پریمیوم موجود است، نسخه پریمیوم بسیاری از ویژگی های دیگر را باز می کند. به عنوان مثال، می‌توانید فهرستی از محصولات محبوب را نمایش دهید، ایمیل‌های تبلیغاتی را برای کسانی که آیتم‌های خاصی در لیست آرزوهای خود دارند ارسال کنید، به کاربران اجازه دهید از کشیدن و رها کردن برای افزودن محصولات به لیست خواسته‌ها، خواسته‌ها و غیره استفاده کنند.

قیمت نسخه پریمیوم این افزونه برای یک سایت 87 دلار و برای 6 وب سایت 164 دلار است. با این حال، اگر تازه شروع کرده اید، نسخه رایگان آن ویژگی های کافی برای رفع نیازهای شما را ارائه می دهد.

3 Sumos

با افزونه Sumo، می توانید لیست ایمیل خود را با پاپ آپ های زمان بندی شده در وب سایت خود افزایش دهید. علاوه بر این، با ادغام ها و ویژگی های تجارت الکترونیکی آن، می توانید با مشتریانی که سبد خرید خود را رها کرده اند ارتباط برقرار کنید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

راه اندازی Sumo بسیار آسان است، ROI هر مشترک را ردیابی می کند و می تواند در مقالات و صفحات محصول جاسازی شود. به علاوه، Sumo ایمن و کاملاً سئو بهینه شده است. بنابراین، لازم نیست نگران سئوی وب سایت خود باشید، بلکه فقط می توانید انتظار داشته باشید که بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند و فروش بیشتری داشته باشد.

این افزونه را می توان هم از وب سایت رسمی وردپرس و هم به طور مستقیم از خود داشبورد دانلود کرد و در حال حاضر بیش از 100000 اینچ دارد.

نتیجه


در این مقاله ما 3 بهترین افزونه تخفیف و تولید سرنخ ووکامرس را ارائه کرده ایم که می توانید به وب سایت وردپرسی خود اضافه کنید و نرخ تبدیل را افزایش دهید و لیست ایمیل خود را بهبود بخشید تا با مشتریان خود تعامل داشته باشید و محصولات خود را ارائه دهید.

 

ادامه مطالب

  انتشار : ۲۸ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 10

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما