محل لوگو

بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس


برای ایجاد طرح بندی به بهترین افزونه های وردپرس نیاز دارید؟

طرح به شما کمک می کند اطلاعات و داده های مربوط به محصولات و خدمات وب سایت خود را بهتر سازماندهی کنید. با این حال، ایجاد آن اغلب برای کاربران وردپرس، به ویژه مبتدیان، مشکلاتی ایجاد می کند.

پس از آن بسیاری از افزونه های وردپرس وجود دارند که به شما امکان می دهند بدون نیاز به وارد کردن یک صفحه، صفحات خود را به صورت بصری ایجاد کنید. در این لیست، ما قصد داریم بهترین افزونه‌های ممتاز وردپرس را به شما ارائه دهیم که به شما کمک می‌کنند صفحات و طرح‌بندی‌های خود را بصری ایجاد کنید.

اما قبل از شروع، وقت بگذارید و نگاهی به نحوه نصب قالب وردپرس، چند افزونه باید در وردپرس نصب کنید.

1. المنتور

در یک نکته خاص تر، Elementor یک افزونه تصویری کشیدن و رها کردن صفحه سازنده است. این توضیحات دو بخش دارد، بنابراین بیایید هر کدام را تجزیه کنیم:

بصری به این معنی است که وقتی محتوای خود را طراحی می کنید، دقیقاً همان چیزی را می بینید که بازدیدکنندگان شما خواهند دید. هیچ ابهامی در مورد ظاهر صفحه شما پس از انتشار آن وجود ندارد.
کشیدن و رها کردن به این معنی است که شما می توانید در اطراف عناصر مختلف طراحی – مانند دکمه ها، فرم ها یا تصاویر – حرکت کنید، فقط با کشیدن و رها کردن آنها. بدون نیاز به کد!

افزونه المنتور پرو (https://www.rtl-theme.com/elementor-pro) یک پلاگین محبوب در مخزن راست‌چین است. به این معنی که در سریع ترین زمان ممکن آپدیت‌های منظمی روی این افزونه انجام می‌شود و شما هر زمان که به این افزونه نیاز داشتید می‌توانید نسخه آپدیت شده آن را دانلود کنید.

2. BeaverBuilder


Beaver Builder مدتی است که در بازار صفحه ساز بصری یکی از پایه های اصلی است. این کدهای تمیز (برای یک صفحه ساز) تولید می کند و در بین کاربران و توسعه دهندگان محبوب است. به طور منظم در قالب ویژگی های جدید و به روز رسانی مورد توجه قرار می گیرد.

بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد طرح بندی - Beaver builder
دارای پسوندهای رسمی است که می توانید برای انعطاف بیشتر آنها را ترکیب کنید. Beaver Builder یک رابط منحصر به فرد برای صفحه ساز بصری خود ارائه می دهد. بیشتر کار در نوار کناری سمت راست انجام می شود، اما گزینه های نوار کناری تنها زمانی ظاهر می شوند که روی دکمه ای در نوار بالایی کلیک کنید. بنابراین امکان نمایش پیش نمایش تمام صفحه در هر زمان وجود دارد.

صادقانه بگویم، استفاده از ویرایش درون خطی با پنجره بازشو کمی ناخوشایند است. اما برای رفع این مشکل می توانید به راحتی ویرایشگر را به نوار کناری پین کنید. در نسخه رایگان، Beaver Builder تنها به شما امکان دسترسی به 6 ماژول را می دهد، اما می توانید از ویجت های استاندارد وردپرس استفاده کنید.

3. Divi Builder

Divi Builder یک صفحه ساز با کیفیت بالا است که توسط Elegant Themes رتبه بالایی دارد. اگرچه به طور کلی به عنوان بخشی از قالب وردپرس Divi استفاده می شود، اما Divi Builder یک افزونه مستقل است که می توانید از آن بر روی سایر تم های وردپرس استفاده کنید.

برخلاف دو سازنده قبلی، Divi Builder به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را با استفاده از یک رابط بصری در قسمت جلویی و همچنین یک رابط در قسمت پشتی ویرایش کنید، اگرچه اکثر کاربران رابط اول را ترجیح می دهند.

اساسا، به جای نوارهای کناری، همه آن ها در پنجره های بازشو و دکمه های شناور هستند. به شما امکان دسترسی به 316 قالب از پیش ساخته شده در 40 بسته ارائه مختلف و همچنین امکان ذخیره طرح های خود را به عنوان الگو می دهد.

یکی از ویژگی های Divi همیشه کنترل بر سبک هایی است که به شما می دهد. در سه برگه مختلف، می‌توانید تنظیمات مختلفی از جمله کنترل‌های پاسخ‌گو، فاصله قابل تنظیم و موارد دیگر را پیکربندی کنید.

4. افزونه Visual composer

آیا تا به حال به این موضوع دقت کرده‌اید که برای طرح‌بندی‌ صفحات و برگه‌ها با کدنویسی چقدر زمان تلف می‌کنید؟

با پلاگین‌های صفحه‌ساز می‌توانید هر طرحی را که در ذهن دارید سریع و آسان بسازید!

ویژوال کامپوزر یکی از قدرتمندترین صفحه‌سازهای وردپرسی است که تمام نیاز شما را برای ویرایش صفحات بدون نیاز به مهارت کدنویسی برطرف می‌کند. افزونه ویژوال کامپوزر (با نام انگلیسی Visual composer) که اکنون با نام WPBakery Page Builder عرضه می‌شود، یک افزونه وردپرس است که بیش از 40 المان پیش فرض دارد. شما می‌توانید با قابلیت کشیدن و رها کردن المان‌ها در صفحه، یک سایت با صفحات گرافیکی و پویا ایجاد کنید.

5. صفحه ساز SiteOrigin


SiteOrigin Page Builder برای دوام ساخته شده است. و در این «ابدیت» توانسته است بیش از یک میلیون نصب فعال در WordPress.org جمع‌آوری کند و آن را به محبوب‌ترین افزونه صفحه‌ساز بصری در این فهرست تبدیل کند. اگرچه SiteOrigin Page Builder کمی سبک تر از سایر گزینه های موجود در این لیست است، اما عملکرد عالی و تعداد زیادی کنترل CSS را ارائه می دهد.

SiteOrigin دارای دو رابط است که می توانید از آنها برای ایجاد طرح بندی خود استفاده کنید. شما می توانید بلوک ها را بکشید و رها کنید یا روی بلوک خاصی کلیک کنید تا آن را ویرایش کنید. این ویرایشگر بیشترین فضا را برای کار در اختیار شما می‌گذارد، اما فاقد پیش‌نمایش هم‌زمان است.

مقاله ما را در مورد 8 افزونه وردپرس برای بهبود سئوی وبلاگ خود بخوانید

اگر CSS بلد نباشید، گزینه‌های استایل SiteOrigin Page Builder در مقایسه با سایر صفحه‌سازها ناامیدکننده خواهد بود. اما اگر با آنها راحت هستید، در واقع بسیار مفید هستند. صفحه ساز SiteOrigin ترکیبی از HTML و کدهای کوتاه را پشت سر می گذارد.

6. صفحه ساز WPBakery

WPBakery Page Builder که قبلا به عنوان ویژوال کامپوزر شناخته می شد، یکی دیگر از صفحه سازهای ممتاز و بسیار محبوب است. بیشتر این محبوبیت از این واقعیت ناشی می شود که WPBakery Page Builder تقریباً 99٪ از تم های وردپرس ThemeForest را دارد. اما واقعیت این است که در تعداد بسیار زیادی از وب سایت ها استفاده می شود.

مانند Divi Builder، WPBakery Page Builder به شما امکان ویرایش بصری و ویرایش بک‌اند را می‌دهد. در مقایسه با چیزی مانند Elementor یا Divi Builder، گزینه‌های استایل WPBakery Page Builder کمی محدود است. شما کنترل خوبی روی خطوط دارید، اما گزینه های یک ظاهر طراحی شده برای عناصر جداگانه کمی محدودتر است.

اگر می‌خواهید از CSS خود استفاده کنید، می‌توانید یک کلاس یا شناسه CSS سفارشی به عناصر جداگانه اضافه کنید، یا می‌توانید سبک‌های واقعی را در سطح صفحه اضافه کنید.

با آموزش ویژوال کامپوزر به زبان فرانسوی مشورت کنید: چگونه یک صفحه وب حرفه ای ایجاد کنیم

من مطمئن نیستم که WPBakery Page Builder دارای ویژگی های منحصر به فرد قابل توجهی باشد. اما چیزی که دارد یک جامعه بزرگ از برنامه‌های افزودنی است.

منبع

  انتشار : ۱۹ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 11

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما