محل لوگو

چگونه می تونم از وردپرس به صورت آفلاین استفاده کنم؟


چگونه می تونم از وردپرس به صورت آفلاین استفاده کنم؟


شما می تونید از وردپرس به صورت آفلاین هم استفاده کنید شاید براتون سوال باشه مگه قرار هست از وردپرس به صورت آفلاین استفاده کنم؟ ببینید بعد از اینکه دوره آموزش وردپرس پیشرفته رو مشاهده کردید می تونید روی سیستم خودتون لوکال هاست ایجاد کنید و از وردپرس در لوکال هاست به صورت آفلاین استفاده کنید اما قرار نیست همیشه وردپرس یا سایت شما آفلاین باشد چون سایت آفلاین اصلا معنی ندارد در ادامه آموزش وردپرس این موضوع رو به صورت کامل براتون توضیح میدم تا همه چیز رو متوجه شوید.


لوکال هاست و ارتباط آن با وردپرس چیست؟


دوستان عزیزم دقت کنید زمانی که شما قصد دارید یک سایت راه اندازی کنید اولین چیزهایی که نیاز دارید یک دامنه و یک هاست است دامنه برای آدرس سایت شما است و هاست برای فضای داده های سایت شما پس تمام سایت هایی که در اینترنت مشاهده می کنید هاست و دامنه دارند و از همه مهم تر یک سرور دارند که کدهای php رو یا زبان های برنامه نویسی رو اجرا میکنه حالا برای اینکه شما بتونید کدهای php یک سایت رو در سیستم خودتون اجرا کنید باید یک سرور مجازی داشته باشید این سرور مجازی رو می تونید با نرم افزارهای Wamp ، Xampp و نرم افزارهای مشابه ایجاد کنید

بعد از اینکه یکی از این نرم افزارهارو در سایت نصب کردید حالا سیستم شما تبدیل به یک سرور مجازی می شود و شما قادر خواهید بود وردپرس رو در سیستم خودتون یعنی لوکال هاست نصب کنید و بعد از اینکه تمام طراحی های سایتتون رو انجام دادید در نهایت تمام محتوای سایت رو همراه وردپرس به هاست واقعی انتقال دهید اگر بازهم متوجه نشدید اصلا نگران نباشید این موضوع در دوره آموزش وردپرس به صورت کامل آموزش داده شده است.

 

آموزش 0 تا 100 طراحی سایت با وردپرس شامل چه چیزهایی می شود؟


شاید فکر کنید آموزش 0 تا 100 طراحی سایت با وردپرس فقط شامل توضیحات مربوط به داشبورد وردپرس است اما تمامیت وردپرس تنها به یک پنل ساده خلاصه نمی شود و اگر شما قصد دارید یک کاربر حرفه ای وردپرس شوید یا در بازار توسعه دهندگان وردپرس جایی داشته باشید باید با اصول کدنویسی وردپرس و نحوه طراحی انواع قالب های وردپرس آشنا شوید که تمامی این موارد در دوره طراحی قالب وردپرس به صورت کامل آموزش و اجرا شده است پس برای یادگیری آموزش 0 تا 100 طراحی سایت با وردپرس باید زمان و هزینه بیشتری رو برای خودتون کنار بزارید تا بتونید در عرصه داغ وردپرس جایگاه و درآمد خوبی کسب کنید.

پکیج آموزش وردپرس رایگان


در فصل اول پکیج آموزش وردپرس رایگان شما یاد می گیرید چطور وردپرس رو روی سیستم آفلاین یا روی هاست نصب کنید و با پیشخوان وردپرس سایت خود را مدیریت کنید از آنجایی که وردپرس پیچیده نیست این بخش بسیار آسان است و کاربران به راحتی می توانند با وردپرس ارتباط برقرار کنند دقت داشته باشید که تجربه کار با وردپرس به شما در طراحی کاملتر بودن سایت کمک بسیاری می کند هرچقدر شما سایت های بیشتری ببینید و طراحی کنید طراح سایت بدون کدنویسی حرفه ای تری خواهید شد اما بعدها برای حرفه ای تر شدن نیاز دارید تا فراتر از پکیج آموزش وردپرس رایگان قدم بگذارید و سراغ کدهای وردپرس بروید البته این موضوع بستگی به خودتون داره می تونید طراحی سایت بدون کدنویسی رو هرروز با روش های جدید تلفیق کنید و با تجربه کاربری و UX طراحی های خودتون رو سریع تر، جذاب تر، حرفه ای تر و بهنیه تر کنید. مثلاً در این روزها برای طراحی سایت بدون کدنویسی علاوه بر وردپرس باید با المنتور نیز آشنایی کامل داشته باشید تا برای طراحی سایت خودتون یا مشتریان به مشکل نخورید.

وردپرس از نظر سئو عالی است!


یکی از سوالاتی که هنگام راه اندازی سایت با وردپرس برای خیلی از کاربران حرفه تر به وجود می آید این است که آیا وردپرس با سئو رابطه خوبی دارد؟ پاسخ سوال سالهاست که مشخص شده است و جواب بله است چرا که همین الان بیشتر سایت های موفق و پربازدید ایرانی با سیستم وردپرس راه اندزای شده است و از هر 10 سایت رو که شما بررسی کنید می بینید که حداقل 8 تا از این سایت ها وردپرسی هستند پس اگر نگران سئو سایت خودتون هستید بدون شک وردپرس رو انتخاب کنید چرا که وردپرس هم رابطه خوبی با موتورهای جستجو دارد و هم ابزارهای مفیدی برای سئو مطالب که به صورت رایگان می توانید از آنها استفاده کنید.

جایگاه وردپرس در مقایسه با دیگر سیستم ها
همونطور که بسیاری از دوستان اطلاع دارند ما سیستم مدیریت محتواهای زیادی برای راه اندازی و مدیریت سایت داریم اگر بخواهیم چند نمونه از معروف ترین هاش رو نام ببریم شامل جوملا، دروپال، بلاگر و… می شود اما درصد استفاده از آنها نسبت به وردپرس اصلا قابل مقایسه نیست در تصویر زیر یکی از آپدیت ترین آمارهای استفاده از وردپرس در جهان رو شاهد هستید همونطور که مشاهده می کنید بیش از 63 درصد بازار متعلق به وردپرس است و این برای اثبات قدرت وردپرس کافی است.

چرا وردپرس محبوب است؟

 


شاید سوال بسیاری از افراد این است که چرا وردپرس اینقدر محبوب است و هرجایی موضوع طراحی سایت می شود سخن از وردپرس است؟ در واقع دلیل آن به وضوح مشخص است چون اولاً وردپرس قابلیت این را به شما می دهد که بدون کدنویسی سایتتون رو طراحی کنید برعکس گذشته که نیاز بود کدهایی زیادی برای طراحی یک سایت بنویسیم پس در واقع وردپرس قبلاً توسط افراد خبره کدنویسی بسیاری شده تا همه چیز رو به صورت لقمه آماده تحویل کاربر دهید به همین دلیل است که وردپرس خاطرخواهان زیادی دارد

اما دلیل بعدی آن است که وردپرس با این همه عظمت و تیم قدرتمندی که هروز آن را توسعه می دهد به صورت رایگان و اوپن سورس در اختیار مردم قرار گرفته است و شما همین الان می تونید وارد سایت وردپرس شوید و آخرین نسخه آن را برای راه اندازی سایتتون دانلود کنید.

با وردپرس در 10 دقیقه سایت بزنید!

 


شاید باورش سخت باشه اما اگر هاست و دامنه شما آماده باشه می تونید در عرض 10 دقیقه یا حتی کمتر یک سایت ساده راه اندازی کنید البته بعد از راه اندازی سایت شما نیاز دارید روی سایت کار کنید اما در کل می تونید در 10 دقیقه با وردپرس سایتی رو بالا بیارید و به همین دلیل است که افراد زیادی از وردپرس استقبال می کنند پس بدون معطلی همین الان یادگیری وردپرس رو به صورت رایگان شروع کنید و در کمترین زمان ممکن سایتتون رو راه اندازی کنید.

چطور می تونم از وردپرس کسب درآمد کنم؟

 

در این بخش از آموزش وردپرس قصد داریم بریم سراغ کسب درآمد از سایت و یاد بگیریم چطور میشه از وردپرس کسب درآمد کرد. شاید در ذهن شما یکسری روش برای کسب درآمد وجود داشته باشد شایدم شنیده باشید که میشه از سایت درآمد داشت اما نمی دونید چطور باید آن را شروع کنید و بهترین روش برای شما چیست اگر به دنبال جواب این سوالات هستید می تونید از اطلاعات این بخش و ویدیو بالا کمک بگیرید.

در واقع ما برای کسب درآمد از وبسایت روش های مختلفی داریم که در ادامه بهترین روش های که می تونه درآمد خوبی رو برای شما داشته باشه رو معرفی خواهیم کرد قبل از توضیح این روش ها یک موردی که باید بدونید اینه که برای کسب درآمد بالا و پایدار لطفاً دنبال روش سریع نباشید چون رسیدن به درآمد بالا در اینترنت با آموزش وردپرس نیاز به کمی زمان حداقل 6 ماه دارد و بدونید که سریع ترین روش بهترین روش نیست پس پیشنهاد می کنیم برای بدست آوردن درآمد از سایت هدف بلند مدت داشته باشید و با تعهد به صورت مستمر روی سایتتون کار کنید.

راه اندازی سایت و فروش محصولات فیزیکی

 


روش اولی که بسیاری از فروشگاه های اینترنتی رو تشکیل می دهد استفاده از آموزش وردپرس جهت راه اندازی فروشگاه های فروش محصول فیزیکی است خب حالا فروش محصولات فیزیکی یعنی چی؟ یعنی مثلاً یک سایتی طراحی کنید که در آن بشه محصولات قابل لمس مثل موبایل، کیفش و کفش، کامپیوتر،لوزام خانگی و… فروخت. در این روش درآمد بسیار زیادی وجود داره البته اگر بتونید سایتی که راه اندازی کردید رو در نتایج گوگل بالا بیارید تا کاربران، وبسایت و محصولات شمارو مشاهده کنند و وارد وبسایت شما شوند. برای بالا آوردن لینک های وبسایت و رشد سایت در نتایج گوگل می تونید از دوره جامع سئو استفاده کنید.

فروش محصولات دیجیتالی

 


روش پردرآمد بعدی راه اندازی یک وبسایت جهت فروش محصولات دانلودی و دیجیتالی است اگر نمی دونید محصولات دیجیتالی چیست یعنی محصولاتی که قابل لمس نیست و شما باید آن را دانلود کنید دقیقاً مثل محصولات آموزشی سایت کیت وردپرس اما شرط درآمد بالا در این حوزه چیست؟ برای رسیدن به درآمدهای بالا در این روش بعد از دیدن آموزش وردپرس و راه اندزای سایت باید روی سئو سایتتون کار کنید و سایتتون رو تبدیل به یک برند در حوزه کاری خودتون کنید اگر بتونید بین کاربران خود برند شوید قطعاً به فروش بی نظیری دست پیدا خواهید کرد برای برند شدن نیاز هست هرروزه به صورت مستمر روی بهبود سایت کار کنید و تا آنجایی که می تونید وبسایتتون رو تبلیغ کنید تا نام سایت شما در گوش همه بپیچد امروزه با وجود شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و… این موضوع کار بسیار سختی نیست.

چگونه با وردپرس سایت سفارشی بزنم؟

 


شاید برای شما هم سوال باشه که چطور می تونید با استفاده از وردپرس یک سایت سفارشی بزنید برای طراحی سایت سفارشی با وردپرس اول نیاز هست به صورت کامل با این سیستم آشنا شوید برای همین پیشنهاد می کنم برای پی بردن به این موضوع اول از دوره رایگان آموزش وردپرس استفاده کنید و بعد از اینکه همه بخش های وردپرس رو شناختید حالا به فکر طراحی سایت های سفارشی با وردپرس باشید.

ببینید شما برای اینکه بتونید یک سایت رو مطابق سلیقه خودتون یا مشتریانتون طراحی کنید 2تا راه دارید راه اول استفاده از سیستم های بدون کدنویسی است مثلاً می تونید بعد از وردپرس سراغ آموزش رایگان المنتور در سایت کیت وردپرس بروید و از این ابزار برای طراحی سایت بدون کدنویسی استفاده کنید.

1.طراحی سایت بدون کدنویسی
یکی از نکات مهم انتخاب قالب مناسب برای سایت است مثلا اگر قصد داشته باشید یک سایت مشابه دیجی کالا طراحی کنید اول باید یک قالبی انتخاب کنید که کلیت آن مشابه قالب دیجی کالا است و حالا باید بیاید کمبودهایی که وجود داره رو با استفاده از افزونه ها رفع کنید. پس انتخاب قالب مناسب خیلی می تونه کار شمارو جلو بندازه چون فقط بخش هایی که ضروری است رو با استفاده از افزونه پیاده سازی می کنید.

2.طراحی سایت با کدنویسی
روش بعدی استفاده از طراحی سایت با کدنویسی هست چون خیلی از مواقع ما به یکسری محدودیت هایی برخورد می کنیم که نمی تونیم صرفاً با نصب افزونه آن محدودیت رو برطرف کنیم به همین دلیل مجبور می شویم بیایم و از کدنویسی استفاده کنیم حالا اگر شما خودتون طراحی قالب وردپرس رو به خوبی بلد باشید و از دانشجویان دوره طراحی قالب باشید می تونید خودتون هر امکاناتی که دوست داشته باشید به قالبتون اضافه کنید

اما اگر با نحوه طراحی قالب های وردپرس آشنایی نداشته باشید مجبور هستید از یک وردپرس کار حرفه ای تر کمک بگیرید تا امکاناتی که در سایت نیاز دارید رو براتون کدنویسی کند.

 

  انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 9

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما