محل لوگو

معرفی بهترین ارائه دهندگان پروکسی تلگرام


پروکسی های رایگان و عمومی ممکن است سطح ناشناس بودن و امنیت یکسانی را با پروکسی های ممتاز فراهم نکنند. هیچ اطمینانی وجود ندارد که داده های شما هنگام استفاده از پروکسی رایگان ایمن باقی می مانند. از آنجایی که محدودیتی برای تعداد کاربران وجود ندارد، بسیاری از افرادی که از یک سرویس استفاده می کنند می توانند به شدت بر سرعت اتصال شما تأثیر بگذارند.

نکته حرفه ای: اگر مشکل از رایانه یا لپ تاپ/نوت بوک شما است، باید از Fortect Repair استفاده کنید که می تواند مخازن را اسکن کرده و فایل های خراب و از دست رفته را جایگزین کند. این در بیشتر موارد کار می کند، جایی که مشکل به دلیل خرابی سیستم منشأ می گیرد. می توانید Fortect را با کلیک کردن در اینجا دانلود کنید

به نظر می رسد دستگاه شما از یک آدرس IP پروکسی استفاده می کند، اما از مزایای استفاده از پروکسی بهره نخواهید برد. یک سرویس پروکسی باید بیش از گزینه ای برای جابجایی بین پراکسی های HTTP و SOCKS یا بین آدرس IP اختصاصی و چرخشی ارائه دهد. آنها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که هکرها نمی توانند به داده های شما دسترسی داشته باشند، چیزی که در عصر رسانه های اجتماعی امروز بسیار رایج شده است.

بهترین ارائه دهندگان پروکسی تلگرام


اگر با مشکلی مواجه شدید، همیشه به دنبال یک ارائه دهنده پروکسی قابل اعتماد تلگرام باشید که رمزگذاری سرتاسر و پشتیبانی شبانه روزی ارائه می دهد. برخی از بهترین و مقرون به صرفه ترین خدمات پروکسی تلگرام برای راحتی شما در اینجا فهرست شده اند.

1. کارینا

 

صفحه اصلی کارینا


کارینا یک ارائه دهنده خدمات پروکسی است که تمام مزایای خدمات پراکسی ممتاز را بدون هیچ گونه جنبه منفی ارائه می دهد. بیش از 100 میلیون پروکسی مسکونی دارد. استخرهای پروکسی مسکونی برای کارینا از نظر اخلاقی از شرکای با دقت انتخاب شده ای تهیه می شوند که از اخلاق تجاری و استانداردهای انطباق پیروی می کنند.

پراکسی‌های مدل‌های A+ بیشتر شبکه پراکسی کارینا را تشکیل می‌دهند. به منظور اطمینان از یک زنجیره تامین روان، Oxylabs فرآیندهای بررسی دقیق را اجرا می کند.

پروکسی ایرانسل کارینا امن و ناشناس هستند زیرا داده های شما را به شدت رمزگذاری می کنند. افرادی که می خواهند به صورت ناشناس به اینترنت دسترسی داشته باشند می توانند به راحتی مکان خود را پنهان کرده و آزادانه به گشت و گذار بپردازند. می توانید از پهنای باند بزرگ لذت ببرید و به آدرس های IP تقریباً بی پایان دسترسی داشته باشید.

2. IPRoyal

صفحه اصلی IPRoyal
مشتریانی که به دنبال مرکز داده و پروکسی های تلفن همراه هستند، می توانند روی IPRoyal، یک سرویس پروکسی قابل اعتماد حساب کنند. پروکسی‌های IP خانگی IPRoyal به یک مدل عملکرد ساده پایبند هستند. برخلاف سایر ارائه دهندگان خدمات پروکسی مسکونی، آنها آدرس های IP مورد استفاده برای ارسال درخواست های مشتری را مدیریت نمی کنند.

آنها بیش از 8,056,839 IP دارند. آنها یک شبکه پروکسی جهانی با IP های 100٪ اخلاقی ارائه می دهند. IPRoyal، بر خلاف رقبای که برای به دست آوردن آدرس IP برای استخر خود به ابزارهای شیطانی متوسل می شوند، برای کاربرانی که در شبکه P2P خود مشارکت دارند، مشوق های مالی ارائه می دهد.

3. داده های روشن

صفحه اصلی Bright Data
این پراکسی محبوب و قابل اعتماد تلگرام در تلاش برای تبدیل شدن به بهترین پلت فرم داده آنلاین، توجه و اعتماد زیادی را به خود جلب کرده است. اگر کسب‌وکاری هستید که سعی می‌کنید پروفایل تلگرام خود را تقویت کنید، Bright Data می‌گوید که می‌تواند به شما کمک کند اطلاعات مورد نیاز خود را از منابع عمومی آنلاین پیدا کنید.

مانند بسیاری از سرویس های دیگر، این پروکسی تلگرام یک نسخه آزمایشی برای آزمایش ویژگی های آن قبل از تعهد به اشتراک پولی ارائه می دهد. استخر پروکسی خانگی آنها بیش از 72 میلیون آدرس IP و 700000 پروکسی مرکز داده دارد. شما می توانید از بین بیش از 7 میلیون آدرس IP مناسب برای موبایل انتخاب کنید تا حضور تلگرام خود را از طریق موبایل افزایش دهید.

حکم نهایی


اتصال به سرور پروکسی تلگرام می تواند آدرس IP واقعی کاربر را پنهان کند و در کشور دیگری ظاهر شود. تلگرام دارای سه سرور پراکسی SOCKS5، HTTP و MTProto است که به راحتی در تنظیمات برنامه قابل راه اندازی است.

با این حال، کاربران باید در انتخاب ارائه‌دهنده پروکسی مراقب باشند، زیرا پروکسی‌های رایگان و عمومی ممکن است ناشناس بودن و امنیت مشابه پراکسی‌های پریمیوم را ارائه ندهند. این مقاله چندین ارائه دهنده پروکسی قابل اعتماد تلگرام از جمله Oxylabs، IPRoyal و Bright Data را توصیه می کند.

نکته: اگر هیچ یک از روش ها مشکل را برای شما حل نکرده است، توصیه می کنیم از Fortect Repair Tool استفاده کنید که می تواند مخازن را اسکن کند تا فایل های خراب و از دست رفته را جایگزین کند. این در بیشتر موارد کار می کند، جایی که مشکل به دلیل خرابی سیستم منشأ می گیرد. Fortect همچنین سیستم شما را برای حداکثر کارایی بهینه می کند. می توانید Fortect را با کلیک کردن در اینجا دانلود کنید

  انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 6

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما