محل لوگو

پروکسی سرور در تلگرام چیست؟


پروکسی سرور در تلگرام چیست؟


یکی از دلایل محبوبیت و محبوبیت تلگرام برای بسیاری، پشتیبانی آن از حریم خصوصی و امنیت است.

با تلگرام راه های مختلفی وجود دارد که می توانید حریم خصوصی خود را افزایش دهید، از جمله استفاده از سرورهای پروکسی برای ایمن سازی حضور آنلاین خود.

وقتی در منطقه‌ای هستید که تلگرام را ممنوع کرده است، می‌توانید با استفاده از یک سرور پراکسی به سرعت محدودیت را دور بزنید، مشروط بر اینکه بدانید چگونه به آن دست یابید.

 

 

سرورهای پروکسی روشی برای ایمن کردن حریم خصوصی شما با پوشاندن IP دستگاه شما هستند، بنابراین می توانید به نظر برسید که در حال مرور یا ارسال بسته ها از مکان دیگری هستید.

تلگرام دو سرور پروکسی پیش‌فرض SOCKS3 و MTProto را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا انتخاب کنند چه زمانی می‌خواهند از سرورهای پراکسی استفاده کنند. تلگرام سرورهای پروکسی را ارائه می دهد تا تضمین کند که کاربران می توانند بدون توجه به موقعیت مکانی خود به تلگرام دسترسی داشته باشند.

ما متوجه خواهیم شد که سرورهای پروکسی در تلگرام چیست. در ادامه، مراحل استفاده از سرورهای پروکسی برای ایمن سازی حضور آنلاین شما در نسخه های موبایل و دسکتاپ تلگرام را پوشش خواهیم داد.

پروکسی سرور در تلگرام چیست؟

 

تلگرام یک اپلیکیشن جهانی با میلیون ها کاربر است که از طریق DM، گروه های تلگرام و کانال ها با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. مزیت اصلی استفاده از تلگرام امنیت آن است. تلگرام با رعایت حریم خصوصی و امنیت طراحی شده است تا کاربران بتوانند کانال ارتباطی امنی داشته باشند.

متأسفانه، برخی از کاربران در مناطق دیگر از استفاده از تلگرام در منطقه خود محدود شده اند. در چنین مواردی، داشتن راهی برای دور زدن محدودیت و دسترسی به تلگرام مفید است.

یک سرور پروکسی تلگرام به عنوان کانالی عمل می کند که از طریق آن دستگاه ها می توانند آدرس IP خود را پنهان کرده و آن را در مکان دیگری جعل کنند. هنگامی که تلگرام خود را به یک سرور پروکسی متصل می کنید، می توانید تصمیم بگیرید که کدام مکان را به عنوان آدرس IP نمایش دهد.

انجام این کار فعالیت های آنلاین شما را ایمن می کند و به دور زدن محدودیت های منطقه ای اعمال شده بر تلگرام کمک می کند. از آنجایی که تلگرام دو سرور پروکسی در سایت خود ارائه می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید، بهتر می شود. SOCKS5 و MTProto.

این دو در اکانت تلگرام شما موجود هستند و می‌توانید آن‌ها را طوری پیکربندی کنید که در هنگام استفاده از تلگرام موقعیت مکانی شما را مخفی کنند.

علاوه بر این، هنگامی که می خواهید یک لایه امنیتی اضافی به ارتباطات خود اضافه کنید، استفاده از یک سرور پروکسی به شما در رسیدن به آن کمک می کند.

سرور پروکسی به رمزگذاری داده های شما کمک می کند و به شما اطمینان می دهد که اطلاعات خصوصی و حساس را از طریق تلگرام به اشتراک بگذارید.

نحوه استفاده از سرورهای پروکسی در تلگرام


تلگرام یک اپلیکیشن چند پلتفرمی است. برای نسخه موبایل یا دسکتاپ تلگرام می توانید از سرور پروکسی استفاده کنید.

استفاده از تلگرام موبایل


مراحل کلی زیر شما را راهنمایی می کند که آیا کاربر اندروید هستید یا آیفون.

برنامه تلگرام خود را باز کنید.
با کلیک بر روی نماد همبرگر در بالا، منو را باز کنید.
در منوی گزینه ها روی "تنظیمات" کلیک کنید.
سپس، روی گزینه «داده‌ها و ذخیره‌سازی» ضربه بزنید.
"تنظیمات پروکسی" را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
در صفحه بعدی، روی دکمه «افزودن پروکسی» کلیک کنید.
سرور پروکسی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید و آدرس IP و شماره پورت آن را اضافه کنید.
اطلاعات ورود به سیستم/مخفی سرور را وارد کنید و روی علامت تیک کلیک کنید تا جزئیات را تأیید و ذخیره کنید.
سرور پروکسی شما در تلگرام پیکربندی شده و آنلاین است. یک پیام متصل نشان می دهد تا تأیید کند که سرور پراکسی شما فعال و کار می کند.

اگر دوست دارید یک برنامه برای استفاده ای خود داشته باشید بهتر است سری به مقاله دانلود مستقیم پروکسی تلگرام بزنید این مقاله یکی از بهترین مقاله های کارینا است که میتوانید برای دور زدن فیلترینگ از آن استفاده کنید.

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 26

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما