محل لوگو

چگونه آزاد و در دسترس بودن یک دامنه را بررسی کنیم؟


سوالات متداول 

برخی از سوالاتی که کاربران در مورد دامنه و بررسی آزاد بودن دامنه از بنده سوال پرسیده اند را در ادامه پاسخ خواهیم داد.

 

چرا نام دامنه مهم است؟


دریافت نام دامنه مناسب برای حضور آنلاین شما بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که با جستجوی جامع نام دامنه Name.com همیشه با نام دامنه عالی، اولین تاثیر عالی را ایجاد می کنید.

با جستجوی دامنه ما، می‌توانید پسوند دامنه عالی را پیدا کنید، در دسترس بودن دامنه را بررسی کنید و با شروع فرآیند ثبت دامنه، ترافیک بیشتری را به سمت خود هدایت کنید. Name.com بیش از 44 دامنه رایگان را با هر محصول Google Workspace ارائه می دهد. هنگام جستجوی دامنه مورد نظر خود، به سادگی به دنبال لوگوی Google Workspace باشید.

چگونه می توانم بهترین نام دامنه موجود را پیدا کنم؟


اگر ایده ای برای نامی که می خواهید دارید، با جستجوی آن شروع کنید. اگر نام در دسترس نباشد، بهترین توصیه‌های خود را برای نام‌های دامنه مشابه و موجود به شما نشان خواهیم داد. یا، اگر نام دامنه خاصی در ذهن ندارید، فقط کلمات کلیدی که وب سایت یا پروژه شما را توصیف می کند را وارد کنید، جستجو را بزنید و پیشنهادات نام دامنه متعدد را بررسی کنید.

اگر نام وب‌سایتی که می‌خواهم گرفته شود، چه کار کنم؟


اگر نام دامنه مورد نظر شما قبلا ثبت شده باشد، چند گزینه دارید. ابتدا، نام های دامنه توصیه شده مشابه را در نتایج جستجوی خود بررسی کنید تا ببینید آیا یکی از آن ها کار می کند یا خیر.

همچنین باید یک نام دامنه در دسترس با پسوندی غیر از COM، مانند .IO، .CLUB، یا .ROCKS در نظر بگیرید. صدها TLDS جدید برای بررسی وجود دارد.

اگر واقعاً تصمیم دارید اولین انتخاب دامنه خود را ایمن کنید، ثبت کننده فعلی را با استفاده از WHOIS LOOKUP پیدا کنید و ببینید آیا مایل به فروش آن هستند یا خیر. بیشتر بدانید

چگونه می توانم بدانم دامنه ای که می خواهم یک نام دامنه برتر است؟


هنگام جستجو برای نام دامنه، کلمه "Premium" گهگاه در بالای نام های Premium در صفحه نتیجه جستجو ظاهر می شود. نام‌های ممتاز برای خرید در دسترس هستند، اما معمولاً هزینه بیشتری نسبت به نام‌های غیر پرمیوم دارند. درباره PREMIUM DOMAIN NAMES بیشتر بیاموزید

چگونه می توانم نام دامنه منقضی شده را جستجو کنم؟


"نام های دامنه در حال انقضا" دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد:

نام های دامنه ای که در دسترس نبودند زیرا قبلاً ثبت شده بودند اما در شرف منقضی شدن هستند و نام وب سایت را دوباره برای خرید در دسترس قرار می دهد. می توانید نام دامنه های در حال انقضا را با استفاده از کلمات کلیدی جستجو کنید یا می توانید لیست نام های در حال انقضا را بررسی کنید. جستجوی دامنه‌هایی که اکنون منقضی می‌شوند

چگونه یک نام دامنه بخرم؟


تبریک میگم شما یک نام در دسترس پیدا کردید و آماده هستید که آن را متعلق به خود کنید.

به سادگی نام دامنه را به سبد خرید خود اضافه کنید و فرآیند پرداخت را شروع کنید. در حین تسویه حساب، تصمیماتی می گیرید مانند اینکه برای چند سال می خواهید آن را ثبت کنید، اگر می خواهید میزبانی سایت، ایمیل، امنیت پیشرفته، تمدید خودکار و سایر ویژگی ها را اضافه کنید.

  انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 11

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما