محل لوگو

دانلود فیلم از روبیکا و ذخیره در گالری


دانلود فیلم از روبیکا + آموزش دانلود ویدیو از روبیکا با کیفیت بالا


روبیکا را می‌توان به عنوان یک آچار فرانسه معرفی کرد. امکانات و خدمات متعدد این برنامه باعث شده تا کاربران از بسیاری از برنامه‌های دیگر بی‌نیاز شوند. روبیکا یک پیام‌رسان، منبع فیلم و سریال و برنامه‌های آموزشی، کیف پول آنلاین و شبکه تعاملی می‌باشد اما این برنامه در برخی از زمینه‌ها محدودیت‌هایی نیز دارد.

یکی از محدودیت‌های روبیکا در زمینه دانلود ویدیو‌های آن می‌باشد. در این مقاله از سایت چگونه به آموزش دانلود ویدیو از روبیکا خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

انواع ویدیو در روبیکا :


به طور کل می‌توان ویدیوهای روبیکا را به دو دسته تقسیم کرد.

ویدیوهای شبکه تعاملی روبیکا یا روبینو


ویدیوهای بخش فیلم و سریال


تفاوتی ندارد که ویدیو مورد نظر شما در کدام دسته قرار داشته باشد. روبیکا به شما اجازه دانلود ویدیو از هیچ کدام از این بخش‌ها را نمی‌دهد. اما برای ذخیره و دانلود ویدیوهای بخش تعاملی روبیکا (روبینو) دست ما باز تر خواهد بود.

دانلود فیلم از روبیکا و ذخیره در گالری :
برای دانلود ویدیوهای بخش تعاملی روبیکا می‌توان از برنامه‌هایی که برای این منظور ساخته شده‌اند استفاده نمود. اما برای دانلود ویدیوهای بخش فیلم و سریال روبیکا نیاز است تا از ساز و کاری دیگر استفاده کنیم که در ادامه توضیح خواهیم داد.

دانلود ویدیو از روبیکا (روبینو) :


برای دانلود فیلم های بخش روبینو می‌توانید یکی از برنامه‌هایی را که معرفی خواهیم کرد را دانلود کرده و طبق راهنمای زیر، از آن‌ها استفاده کنید.

1 – دانلود فیلم از روبیکا با برنامه روبینو دانلودر :


یکی از پرطرفدارترین برنامه‌ها برای دانلود ویدیو از روبیکا، روبینو دانلودر می‌باشد. استفاده از این برنامه بسیار آسان بوده و به راحتی و در عرض چند دقیقه می‌توانید ویدیوهای روبینویی مورد نظرتان را از طریق این برنامه دانلود کنید. روبینو دانلودر را می‌توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید.

دانلود برنامه روبینو دانلودر
برای استفاده از روبینو دانلودر کافی است تا طبق مراحل زیر پیش بروید :

مرحله اول : برنامه روبینو دانلودر را دانلود کرده و نصب نمایید. دقت داشته باشید که برای استفاده از این برنامه لازم است تا حتما خود برنامه روبیکا را نصب کرده باشید.

مرحله دوم : وارد برنامه روبینو دانلودر شده و بر روی گزینه ALLOW یا مجاز است، کلیک نمایید. یا کلیک بر روی این گزینه، شما اجازه دسترسی برنامه به فایل‌های تلفن همراه‌تان را خواهید داد.

دانلود ویدیو از روبیکا 1


با کلیک بر روی گزینه ALLOW، دسترسی برنامه به حافظه تلفن‌تان را فعال کنید.


مرحله سوم : حال به برنامه روبیکا مراجعه کرده و به بخش روبینو یا ویترین مراجعه کنید.


به بخش‌های روبینو و ویترین مراجعه کرده و ویویو مورد نظرتان را بیابید.
مرحله چهارم : حال بر روی ویدیویی که قصد دانلود آن را دارید کلیک کرده و اجازه دهید تا ویدیو یک‌بار در خود برنامه روبیکا پخش شود.


ویدیو مورد نظرتان را یک بار پخش کنید.


مرحله پنجم : از برنامه روبیکا بیرون آمده و بار دیگر وارد برنامه روبینو دانلودر شوید. سپس تب فیلم را انتخاب کرده و ویدیویی را که پیش‌تر در روبیکا مشاهده کرده بودید را انتخاب کنید.

  انتشار : ۲۵ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما