محل لوگو

افزونه وردفنس رایگان یا پولی؟ کدام بهترین است؟


Wordfence Free در مقابل Premium

در اینجا مقایسه دقیقی بین نسخه های رایگان Wordfence در مقابل نسخه های پریمیوم وجود دارد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام یک برای نیازهای امنیتی وب سایت شما مفید است.

من اکنون 2 سال است که از Wordfence premium استفاده می کنم و می توانم جزئیات داخلی را در مورد انتظارات با شما به اشتراک بگذارم. با استفاده از نسخه پریمیوم این افزونه امنیتی، آنچه که من متوجه شدم این است که با افزایش ترافیک، حملات به وب سایت من به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

 

افزونه Wordfence در مخزن WordPress.org

یک وب سایت شکوفا برای مردم به طور کلی و هکرها به طور خاص قابل مشاهده تر می شود. بنابراین با رشد وب سایت و افزایش ترافیک، باید منتظر تلاش های بیشتری برای هک باشید. بیایید ببینیم افزونه وردفنس  چگونه می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

مطالب نشان می دهد
خلاصه Wordfence Free Vs Premium

 

Wordfence Premium محافظت بهتری از وب سایت نسبت به نسخه Wordfence رایگان ارائه می دهد. شما به‌روزرسانی‌های بلادرنگ برای همه تهدیدها و آسیب‌پذیری‌ها با نسخه پریمیوم دریافت خواهید کرد در حالی که نسخه رایگان این به‌روزرسانی‌ها را 30 روز به تأخیر می‌اندازد.

در این مقاله با تفاوت های نسخه رایگان Wordfence و Premium به طور کامل آشنا خواهید شد. من همچنین در مورد موقعیت هایی که می توان از این نسخه ها استفاده کرد، هزینه نسخه پریمیوم و بهترین جایگزین برای افزونه امنیتی Wordfence صحبت خواهم کرد.

بهترین موارد استفاده
Wordfence Free بهترین گزینه برای زمانی است که شما یک وب سایت کوچک را اجرا می کنید و فقط نگران تهدیدات امنیتی داخلی هستید.
از طرف دیگر، Wordfence Premium بهترین گزینه برای زمانی است که شما یک وب سایت بزرگ یا یک فروشگاه تجارت الکترونیک را اجرا می کنید و بیشتر نگران تهدیدات امنیتی خارجی هستید.
برای دانستن تفاوت‌های دقیق بین دو نسخه Wordfence، بخش بعدی را بخوانید که آن را به شکلی آسان ارائه می‌کند.

Wordfence Premium را دریافت کنید


تفاوت بین Wordfence Free و Premium چیست؟


اکثر نرم افزارهای امنیتی وردپرس فقط اسکن بدافزار را برای وب سایت شما ارائه می دهند. اما Wordfence از طریق فایروال برنامه وب خود (WAF) در هر دو برنامه رایگان و ممتاز خود از ترافیک مخرب محافظت می کند.

 

چه زمانی از نسخه رایگان Wordfence استفاده کنیم؟


هنگامی که نگران تهدیدات امنیتی داخلی وب سایت خود هستید، باید نسخه رایگان Wordfence را انتخاب کنید.

به عبارت دیگر، هنگامی که برخی از آسیب‌پذیری‌ها از داخل وب‌سایت شما ناشی می‌شوند، نسخه رایگان Wordfence می‌تواند به مرتب کردن مشکلات کمک کند. این آسیب پذیری ها می توانند به صورت پلاگین های خراب یا قدیمی، تم های نال شده، فایل های هسته قدیمی وردپرس و غیره باشند.

برای کیست؟

نسخه رایگان Wordfence زمانی برای شما مناسب خواهد بود:

شما به یک فایروال برنامه وب (WAF) محکم برای وب سایت خود نیاز دارید.
شما در حال اجرای یک وب سایت شخصی یا کوچک هستید که ترافیک کمی تا متوسط دریافت می کند.
شما به دنبال راه حلی آسان برای افزایش امنیت وب سایت خود هستید.

  انتشار : ۲۵ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 10

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما