محل لوگو

آخرین بازدید روبیکا


وقتی کسی را در روبیکا بلاک می کنید چه چیزی را می بیند؟

اگر کاربری در روبیکا بلاک شده باشد، وضعیت او نمایش داده نمی شود. اگر بلاک شده باشید، وقتی فرد دیگری از پلتفرم بازدید می کند، نمی توانید وضعیت آنلاین خود را ببینید. علاوه بر این، به جای تاریخ یا زمان تخمینی، «زمان طولانی پیش» را خواهید دید.

Techzillo آنچه را که هنگام بلاک کردن شخصی در روبیکا می توانید ببینید، در روبیکا توضیح می دهد. اگر شخصی را بلاک کنید، نمی تواند پیام های روبیکا شما را ببیند. از طرف دیگر نام کاربری یا نام نمایشی همچنان قابل مشاهده است. بنابراین، اگر به امنیت اهمیت می دهید، ممکن است بخواهید از برنامه های دیگر مانند WhatsApp استفاده کنید. وقتی شخصی را در روبیکا بلاک می کنید،

فقط می توانید از نمایش برخی گزینه ها مانند عکس پروفایل و پیام او جلوگیری کنید. اگر فردی را مسدود کرده باشید، همچنان لایک‌ها و نظرات او را در مورد پست‌هایی که توسط حساب‌های عمومی یا حساب‌های مرتبط با او به اشتراک گذاشته شده‌اند، مشاهده خواهید کرد. اگر بلاک شده باشید، آخرین به روز رسانی را نخواهید دید.

فردی که در روبیکا بلاک شده است قادر به دیدن عکس پروفایل شما نخواهد بود. از آنجایی که حباب عکس پروفایل آنها فقط حروف اول آنها را نشان می دهد، نام کامل شما را نمی بینند. وقتی کسی شما را در روبیکا بلاک می‌کند، همین را می‌توان برای «شما» گفت. معرفی Telegram Premium که به شما امکان می دهد داده ها را در چندین دستگاه ذخیره کنید، می تواند برای کسانی که از روبیکا به عنوان یک پلتفرم ذخیره سازی ابری استفاده می کنند،

مشکل بزرگی باشد. اگر کسی را در روبیکا بلاک کنم، آیا می تواند من را آنلاین ببیند؟ تا زمانی که آنها را در برنامه روبیکا بلاک کرده باشید، نمی توانند حضور آنلاین شما را ببینند. این درست است که آیا در یک چت هستید یا نه. سرورهای روبیکا از محتوای پیام ها و چت های شما در حین انتقال محافظت می کنند.


آخرین باری که اخیراً در روبیکا دیده شده است


اگر در روبیکا «آخرین بازدید روبیکا» را مشاهده کردید، به این معنی است که فردی که با او چت می‌کنید آخرین بار در ۲۴ ساعت گذشته فعال بوده است. این یک راه مفید برای سنجش میزان پاسخگویی یک فرد است، و همچنین راه خوبی برای تشخیص اینکه آیا کسی آنلاین است اما به شما پاسخ نمی دهد است.

آخرین بار هک روبیکا به تازگی دیده شده است

چیزی به نام آخرین هک روبیکا وجود ندارد. این یک کلاهبرداری است که سال هاست در حال انجام است و افرادی را که به دنبال راهی برای جاسوسی از حساب روبیکا یک نفر هستند، شکار می کند. هیچ راهی برای هک روبیکا و مشاهده آخرین وضعیت مشاهده شده یک فرد بدون اجازه او وجود ندارد. اگر به وب سایت یا نرم افزاری برخورد کردید که ادعا می کند این قابلیت را ارائه می دهد، کلاهبرداری است و نباید اطلاعات شخصی یا پولی به آنها بدهید.

حملات تعویض سیم کارت یکی از رایج ترین انواع کدهای مخرب است که شماره تلفن شما را می دزدد و آن را برای یک هکر مخرب ارسال می کند. برای محافظت از حساب کاربری خود در برابر ربوده شدن، ابتدا باید احراز هویت دو مرحله ای را تنظیم کنید. روبیکا از شما یک رمز عبور می خواهد تا در صورتی که شخصی با موفقیت شما را مبادله کرد، به حساب خود دسترسی پیدا کنید. با تغییر تنظیمات حریم خصوصی خود، می توانید اطلاعاتی را که با دیگر کاربران روبیکا به اشتراک می گذارید محدود کنید. اکانت روبیکا شما باید برای همه دستگاه های شما قابل مشاهده باشد و از هر دستگاهی که به آن متصل است نباید سوء استفاده شود. می‌توانید یک جلسه فعال را با کلیک کردن بر روی آن و انتخاب «خاموش» خاتمه دهید. در برنامه تلفن همراه، تنظیمات دانلود و ذخیره‌سازی را تغییر دهید.

اپلیکیشن روبیکا نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند با تغییر تنظیمات، آدرس‌های IP را از به خطر افتادن محافظت کنند. نام کاربری مانند این برای هکرها و کلاهبرداران بسیار رایج است که با انتخاب نام کاربری که بسیار شبیه به نام اصلی است، اما کمی متفاوت است، خود را جعل کاربران روبیکا کنند. در صورت اجرای توصیه های بالا، گردش کار رمزنگاری شما بسیار ایمن تر خواهد بود.

 

همچینن اگر دوست دارید آخرین بازدید تلگرام را نیز ببینید بهتر است از سری به مقاله چگونه آخرین بازدید تلگرام را خیلی وقت پیش کنیم بزنید

در این مقاله به صورت 0 تا 100 به این موارد پرداخته شده است.

  انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 18

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما