محل لوگو

درج متن و رسانه در فرم با افزونه گرویتی فرم


درج متن و رسانه در فرم


سفارشی کردن سبک های فرم شما یک راه عالی برای جذاب تر و هیجان انگیزتر کردن فرم های شما است. اما اگر نیاز به افزودن محتوایی با فرمت مناسب در فرم خود داشته باشید تا کاربران را با کپی رایتینگ و تصاویر بیشتر درگیر کنید، چه؟

در Gravity Forms می توانید متن و تصاویر را در هر نقطه از فرم خود وارد کنید. این کار با فیلد HTML امکان پذیر است. بنابراین این بدان معنی است که شما باید محتوا را در قالب HTML وارد کنید، که می تواند بسیار ناخوشایند باشد.

 

 

گرانش فیلد HTML را تشکیل می دهد

Fluent Forms همچنین یک فیلد HTML در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آن برای اضافه کردن محتوای اضافی استفاده کنید. فیلد HTML سفارشی در Fluent نسبت به Gravity Forms بهبود یافته است زیرا یک ویرایشگر متن غنی را در اختیار شما قرار می دهد تا متن خود را بدون کد قالب بندی کنید. با این حال، هنوز راهی برای آپلود مستقیم و درج تصاویر در فرم خود در Fluent Forms وجود ندارد.

فیلد Fluent Forms HTML

WPForms یکی از تنها افزونه‌های فرم است که به شما راهی بدون کد برای درج متن و رسانه در هر جایی از فرم خود می‌دهد. این کار با فیلد Content موجود در WPForms Pro امکان پذیر است.

فرم کمک مالی با فیلد محتوا

با فیلد Content، می توانید هر متن سفارشی را اضافه کنید یا با استفاده از ویرایشگر متن غنی، تصاویر را درج کنید. شما آزاد هستید که متن خود را به عنوان سرفصل ها، پاراگراف ها، لیست های گلوله و متن هایپرلینک با استفاده از گزینه های قالب بندی آسان موجود در ویرایشگر وردپرس خود قالب بندی کنید. بعلاوه، شما می توانید مستقیماً به همان راحتی که تصاویر را به یک پست وبلاگ اضافه می کنید، تصاویر را وارد کنید.

از فیلد Content برای اضافه کردن متن آموزشی، ارائه پس‌زمینه و زمینه در مورد هدف فرم خود، یا به سادگی اضافه کردن گرافیک برای جذاب‌تر کردن آن استفاده کنید.

فرم های چند مرحله ای
تقسیم فرم به چندین صفحه به طور موثر خستگی فرم را کاهش می دهد و پاسخ دهندگان بیشتری را تشویق می کند تا فرم ارسالی را تکمیل کنند.

افزونه گرویتی فرم به شما این امکان را می دهد که آزادانه صفحه شکسته را به هر قسمت از فرم خود اضافه کنید تا یک فرم چند مرحله ای ایجاد کنید. می توانید این کار را با استفاده از فیلد Page انجام دهید که به طور خودکار نوار پیشرفت را در بالای فرم شما اضافه می کند. این یک عملکرد ساده اما موثر در Gravity Forms است.

جاذبه چند مرحله ای شکل می گیرد

Fluent Forms از فرم های چند مرحله ای نیز پشتیبانی می کند. فیلد Form Step به منظور افزودن شکستگی های صفحه، دقیقاً مانند فیلد Page در Gravity Forms است. با این حال، گزینه‌های سفارشی‌سازی بسیار بهتری دارید، زیرا می‌توانید سبک‌های ظرف، رنگ‌های پس‌زمینه و موارد دیگر را ویرایش کنید.

فرم های فلوئنت فرم های چند مرحله ای

در WPForms، فیلد Page Break را برای تقسیم هر فرم به چند مرحله دریافت می کنید. می‌توانید ظاهر این فرم‌ها را با استفاده از گزینه‌های سبک فرم در ویرایشگر بلوک، مانند هر فرم استاندارد WPForms، سفارشی کنید.

اما WPForms همچنین فرم‌های چند صفحه‌ای پیشرفته‌تر را با گزینه‌های استایل اضافی به شما می‌دهد. برای این کار باید افزونه Lead Forms را فعال کنید.

فرم چند مرحله ای با استفاده از حالت فرم های سرب

هنگامی که در حالت Lead Forms است، WPForms به طور خودکار پس از هر فیلد موجود در فرم شما، شکستگی های صفحه را وارد می کند. علاوه بر این، می‌توانید یک ظرف به فرم خود اضافه کنید و آزادانه رنگ پس‌زمینه ظرف را استایل دهید یا افکت‌های حاشیه اضافه کنید.

یک ظاهر طراحی شده به فرم های سرب

گزینه‌های استایل‌سازی برای Forms Lead مستقیماً از تنظیمات فرم‌ساز قابل دسترسی هستند و می‌توانید بلافاصله با فشار دادن دکمه Preview، تغییرات خود را پیش‌نمایش کنید.

اگر می خواهید فرم های چند مرحله ای خود را به سطح بعدی ببرید و آنها را سرگرم کننده تر و تعاملی تر کنید، افزونه Lead Forms عالی است.

گزینه های Anit-Spam
محافظت از فرم های خود در برابر هرزنامه بسیار مهم است. فرم های تماس از جمله اهداف مورد علاقه برای هرزنامه ها هستند زیرا بسیاری از وب سایت ها استفاده از فیلترهای هرزنامه مناسب را نادیده می گیرند.

Gravity Forms گزینه های مناسبی برای ضد هرزنامه دارد. از Google reCAPTCHA، Akismet، فیلد honeypot و سوالات کپچای سفارشی پشتیبانی می کند.

Gravity ضد هرزنامه را تشکیل می دهد

Fluent Forms ابزارهای بیشتری برای فیلتر کردن هرزنامه ارائه می دهد. در کنار فیلد reCAPTCHA، Akismet و honeypot، می‌توانید از hCaptcha و Cloudfare Tunrstile نیز برای دور نگه داشتن هرزنامه استفاده کنید.

Fluent Forms antispam

WPForms جامع ترین مجموعه ابزارهای ضد هرزنامه را دارد. مانند رقبای خود، Akismet، reCAPTCHA، Turnstile و hCaptcha را نیز ارائه می دهد. اما فیلد هانی‌پات را با توکن‌های فرم ضد هرزنامه جایگزین می‌کند زیرا روش honeypot همیشه در برابر هرزنامه‌های پیشرفته مؤثر نیست.

 

WPForms ضد هرزنامه

علاوه بر این، WPForms دارای یک فیلتر کلمه کلیدی و کشور است. با استفاده از این فیلترها، می‌توانید ارسال‌هایی را که از کشورهای خاص یا حاوی کلمات کلیدی خاص هستند را مسدود کنید. اینها یک لایه حفاظتی اضافی به فرم های شما اضافه می کنند.

سایر افزونه ها و ویژگی های اضافی
همه این افزونه ها دارای طیف گسترده ای از ویژگی های دیگر نیز هستند.

اشکال جاذبه
ویژگی های Gravity Forms

برخی دیگر از ویژگی های قابل توجه Gravity Forms عبارتند از:

فرم های گفتگو
زمینه های نظرسنجی
طرح بندی چند ستونی
ورودی های جزئی
فیلدهای ماشین حساب
فرم های پرداخت
… و بیشتر
اکثر ویژگی های اضافی در Gravity Forms تنها پس از نصب افزونه های مناسب باز می شوند.

فرم های روان
ویژگی های Fluent Forms

Fluent Forms به دلیل ویژگی های همه کاره خود از جمله:

فرم های گفتگو
نظرسنجی ها و نظرسنجی ها
طرح بندی چند ستونی
فرم های پرداخت
فیلدهای محاسبه شده
… و بیشتر
باید نصب کنید 

 

افزونه هایی برای دسترسی به اکثر ویژگی های اضافی Fluent Form.

WPForms
افزونه های WPForms

WPForms یکی از غنی ترین افزونه های فرم تماس است که شامل:

فرم های گفتگو
نظرسنجی و نظرسنجی
طرح بندی چند ستونی با 8 پیش تنظیم
ردیابی سفر کاربر
ترک فرم
کتابخانه نماد برای میدان رادیویی
فرم های پرداخت (PayPal Commerce، Stripe، Square، Authorize.net)
… و بیشتر
WPForms دارای بسیاری از ویژگی‌های داخلی است، اما برای باز کردن قفل موارد اضافی به افزونه‌ها نیاز دارد.

  انتشار : ۷ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 18

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما