محل لوگو

بهترین ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی


10 بهترین ابزار تولید محتوای هوش مصنوعی که هر بازاریاب به آن نیاز دارد


مقایسه ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی

بازاریابی محتوا حوزه متنوعی است – از تحقیقات مخاطب گرفته تا ایده پردازی محتوا تا تولید محتوا تا بهینه سازی موتورهای جستجو گرفته تا ویرایش و تصحیح، بازاریابان باید در یک زمان به تعداد زیادی توپ توجه کنند.

از این رو، نمی توانید در این محیط رقابتی محافظ خود را از دست بدهید. در غیر این صورت، رقبای شما عملکرد بهتری از شما خواهند داشت و بر جایگاه شما مسلط خواهند شد.

اینجاست که استفاده از ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی وارد عمل می شود.

این ابزارهای ایجاد محتوای خودکار با خودکار کردن برخی از وظایف بازاریابی شما، مزیت سرعت را به شما می دهد. آنها معمولاً سریعتر از انسانها هستند و می توانند بسیاری از وظایف را بدون اینکه خسته یا خسته شوند انجام دهند.

در این بخش، ده بهترین ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی را که شما به عنوان یک بازاریاب و تولید کننده محتوا به آن نیاز دارید، به اشتراک خواهیم گذاشت.

بیا شروع کنیم.

Copysmith پلتفرم ما است و ما آن را برای تیم های بازاریابی بزرگی که نیاز به ایجاد محتوای عالی در مقیاس دارند ساخته ایم. می توانید برای یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه Copysmith ثبت نام کنید و به صورت رایگان شروع به نوشتن کنید. بدون نیاز به کارت اعتباری

ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی چیست؟


ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی کارهایی را انجام می دهند که انسان ها به طور طبیعی تمایلی به انجام آن ها ندارند و با سرعت برای انسان غیرممکن است.

آن‌ها در جایی کار می‌کنند که انسان‌ها نمی‌توانند و کارایی و بهره‌وری را در کارهایی که انسان‌ها می‌توانند انجام دهند، افزایش می‌دهند.

به عنوان مثال، تشخیص هر چیزی که مردم به صورت آنلاین جستجو می کنند برای انسان دشوار است. اما ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند در چند ثانیه حجم عظیمی از داده‌ها را بخزند تا آن را ثابت کنند.

همچنین، در حالی که انسان‌ها می‌توانند به خوبی بنویسند، نمی‌توانند به طور مداوم ایده‌های عالی را بدون خستگی توسعه دهند. با این حال، یک نرم‌افزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی می‌تواند ایده‌های محتوایی زیادی را در مدت کوتاهی تولید کند.

چرا به ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی نیاز دارید؟
برای افزایش کارایی و خروجی به یک ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی نیاز دارید. آنها می توانند به شما کمک کنند وظایف را در مدت کوتاهی انجام دهید و از طریق اتوماسیون خطاها را به حداقل برسانید.

برخی از این وظایف عبارتند از:

ایده پردازی محتوا
این فرآیند استفاده از نرم‌افزار کپی‌نویسی هوش مصنوعی برای دریافت ایده‌های محتوا و موارد مرتبط با آن است، مانند ایده‌های پست وبلاگ، طرح‌های پست وبلاگ و غیره.

تولید محتوای کامل
ابزارهای نوشتن محتوای هوش مصنوعی مانند Copysmith می توانند به شما در ایجاد پست های کامل مانند پست های وبلاگ، کپی تبلیغات، توضیحات محصول و غیره کمک کنند.

تحقیق کلمات کلیدی
تحقیق کلمات کلیدی برای سئو ضروری است. آنها کلمات کلیدی را که مخاطبان هدف شما برای تحقیق در گوگل استفاده می کنند، در میان سایر داده های حیاتی نشان می دهند. برخی از ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی مانند Ahrefs برای مراقبت از این موضوع ساخته شده اند.

یادداشت برداری
یکی دیگر از موارد استفاده ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی، یادداشت برداری است. به عنوان مثال، ابزارهایی مانند Otter AI می توانند در هنگام برگزاری یک جلسه مجازی دستیار شما برای یادداشت برداری باشند.

بیایید به بحث در مورد بهترین ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی برای موارد استفاده مختلف بپردازیم.

بهترین ابزار تولید محتوای هوش مصنوعی کدام است؟


ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی اهداف مختلفی را برای بازاریابان انجام می دهند. در حالی که برخی از آنها برای ایده پردازی و ایجاد محتوا عالی هستند. برخی دیگر برای ویرایش و تصحیح عالی هستند.

همچنین، در حالی که برخی از ابزارها با تحقیق کلمات کلیدی و تحقیق در مورد مخاطب بهترین عملکرد را دارند، برخی دیگر برای بهینه سازی محتوا و رونویسی به خوبی کار می کنند.

حقیقت این است…

پیدا کردن یک ابزار تولید محتوای هوش مصنوعی برای برآورده کردن تمام نیازهای شما به عنوان یک بازاریاب دشوار است.

بنابراین، بیایید نگاهی به این ابزارها بیندازیم و چگونه می‌توانند به شما کمک کنند تا به عنوان یک بازاریاب کارآمدتر شوید.

1. Copysmith: بهترین ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی برای تیم ها و آژانس های تجارت الکترونیک
Copysmith یک ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای مرتبط با بازاریابی است.

از چندین جنبه از تولید محتوا، از جمله ایده‌پردازی، تولید محتوای کامل، بهینه‌سازی موتورهای جستجو در صفحه و توزیع محتوا مراقبت می‌کند.

این تا حد زیادی ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی با بیشترین ویژگی های مرتبط با بازاریابی است، به ویژه برای تیم ها و آژانس های تجارت الکترونیک. در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

ایده پردازی محتوا
Copysmith قالب هایی برای تولید ایده های محتوا دارد. اگر گیر کرده‌اید و به شریکی نیاز دارید تا ایده‌های محتوایی را ایده‌آل کنید، Copysmith می‌تواند شریک پیشرو و قابل اعتماد شما باشد.

یک بخش ویژه برای طوفان فکری وجود دارد. این بخش می تواند به شما کمک کند تا با بسیاری از چیزها مانند ایده های محتوا، فهرست ها، سرفصل های تبلیغات، ایده های تبلیغاتی و موارد دیگر شروع کنید.

بخش طوفان فکری
فرض کنید می خواهید مقاله ای در مورد Copysmith بنویسید اما نمی دانید چگونه شروع کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برخی از جزئیات را در مورد هدف خود از فضای کاری پر کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، پلتفرم ما ایده های محتوایی را توصیه می کند که می توانید با آنها شروع کنید.

در اینجا چند نمونه در تصویر زیر آمده است:

 

 

بخش ایده محتوا
همانطور که می بینید، این شما را از خیره شدن به یک صفحه خالی به داشتن چند ایده برای کار کردن می برد.

تولید محتوای انبوه
یکی دیگر از مزایای استفاده از Copysmith این است که از تولید محتوای انبوه پشتیبانی می کند.

به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ نویس هستید و می خواهید یکباره برای پست های وبلاگ مختلف معرفی وبلاگ ایجاد کنید، Copysmith می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

با استفاده از الگوی موجود در تصویر زیر، یک فایل CSV حاوی جزئیات هر یک از وبلاگ خود آپلود خواهید کرد. 

پست ها، و Copysmith یک طرح کلی برای هر یک از آنها ارائه خواهد کرد.

تولید محتوای انبوه
شما می توانید به هر تعداد که می خواهید بیایید. و با انجام این کار، زمان قابل توجهی را که صرف ایجاد طرح کلی وبلاگ برای قطعات محتوای خود می کنید، کاهش می دهید.

ادغام ها
یکی از ارزشمندترین مزایای استفاده از Copysmith ادغام آن است.

آنها ساخته شده اند تا اطمینان حاصل شود که می توانید بیشتر خودکار کنید و ابزارهای مورد علاقه خود را برای افزایش بهره وری با هم کار کنید.

ما نگاهی به برخی از این ادغام ها خواهیم انداخت و نشان خواهیم داد که چرا برای شما مهم هستند.

یکپارچه سازی Frase
Copysmith با Frase ادغام می شود تا کاربران را قادر سازد تا محتوای خود را برای رتبه بندی بهتر جستجو بهینه کنند.

از آنجایی که سئو این روزها در بازاریابی مهم است، بازاریابان از چندین ابزار سئو برای بهینه سازی بیشتر محتوای خود استفاده می کنند تا در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کنند.

با استفاده از Copysmith می توانید هم نوشتن محتوا و هم بهینه سازی را در یک مکان انجام دهید.

هنگام پر کردن جزئیات مورد نیاز در مورد محتوای خود، از شما خواسته می شود که کلمه کلیدی اصلی خود را وارد کنید، و Frase کلمات کلیدی ثانویه را برای استفاده در محتوای شما برای رتبه بندی جستجوی بهتر ارائه می دهد.

در اینجا ادغام Frase ما در محل کار آمده است:

کلمه کلیدی سئو
این تضمین می کند که قبل از اینکه بتوانید محتوای سئوی خود را به کمال بسازید، نیازی به جایگزینی بین تعداد زیادی برنامه ندارید.

تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل
ادغام Copysmith با Google Ads به کاربران امکان می دهد محتوای خود را مستقیماً در حساب Google Ads خود آپلود کنند.

ایده این است که اطمینان حاصل شود که می‌توانید به طور کارآمد نسخه تبلیغاتی تولید کنید و به راحتی از آنها بدون دردسر کپی کردن از یک پلتفرم و چسباندن آنها به پلتفرم دیگر استفاده کنید.

این باعث صرفه جویی زیادی در انرژی ذهنی و زمان شما می شود.

پرونده های گوگل
google doc
یکی دیگر از ادغام ضروری در پلتفرم ما با Google Docs است.

این ادغام به شما امکان می‌دهد مستقیماً از Google Docs به Copysmith دسترسی داشته باشید و از آن برای حمایت از تلاش‌های تولید محتوا در هر زمانی از روز استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید Copysmith به شما کمک کند تا مقدمه ای برای پست وبلاگ آینده خود بنویسید، لازم نیست بین این دو برنامه جابجا شوید.

شما به سادگی می توانید تمام محتوای خود را در Google Docs بنویسید در حالی که Copysmith به شما کمک می کند.

بررسی کننده سرقت ادبی
Copysmith با یک بررسی کننده سرقت ادبی داخلی ارائه می شود. و به جای اشتراک در ابزار دیگری مانند Copyscape برای بررسی سرقت ادبی، می‌توانید این کار را از راحتی محل کار خود بدون هیچ هزینه اضافی انجام دهید.

شما می توانید با کلیک بر روی نماد سرقت ادبی از گوشه سمت راست بالای فضای کاری خود به این ویژگی دسترسی داشته باشید.

محتوای فرم طولانی
اگر محتوای شما بدون سرقت ادبی باشد، اعلانی مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد:

سرقت ادبی-چک
اگر بخشی از محتوای شما سرقت علمی باشد، اعلانی مانند این را مشاهده خواهید کرد:

اطلاعیه سرقت علمی
به این ترتیب، می توانید متن سرقت شده را حذف کرده و یک متن اصلی ایجاد کنید.

همه اینها را بدون هزینه اضافی یا با استفاده از نرم افزار دیگری در Copysmith دریافت خواهید کرد.

گردش کار و همکاری درون برنامه ای
اگر در یک تیم بزرگ کار می کنید و از محتوای زیادی استفاده می کنید، این ویژگی برای شما مناسب است.

برای اکثر تیم های بازاریابی، می توانید گردش کار خود را در Asana مدیریت کنید، محتوای خود را در Google Docs بنویسید و با تیم خود در Slack بحث کنید.

این پرش بین بسیاری از برنامه‌ها هزینه بر بهره‌وری دارد زیرا پهنای باند ذهنی بیشتری مصرف می‌کند.

با این حال، در Copysmith، ما این مبارزه را درک می کنیم و راه حلی برای آن ایجاد می کنیم. ویژگی همکاری درون‌برنامه‌ای به شما امکان می‌دهد اعضای تیم را بیاورید و با آنها کار کنید، دردسرها را محدود کنید و از همکاری بی‌نظیر اطمینان حاصل کنید.

این کار به آسانی دعوت از آنها از طریق آدرس ایمیلشان است:

دعوت از اعضای تیم پاپ آپ
هنگامی که آنها ملحق شدند، می توانید به هر یک از آنها نقشی مانند زیر اختصاص دهید:

copysmith-collaborate-assign-roles-bl
و یک گردش کاری وجود دارد که در آن می توانید پیشرفت کارهای مختلف خود را زیر نظر داشته باشید، ببینید چه کسی چه کاری را انجام می دهد و آخرین بار کی روی آن کار کرده است.

مورد گردش کار
با استفاده از این، Copysmith به کار حدود سه برنامه کمک می کند و در نتیجه به شما کمک می کند هزینه ها را کاهش دهید و مدیریت تیم را بهبود بخشید.

قیمت گذاری کپی اسمیت
قیمت گذاری Copysmith جدید
قیمت Copysmith از 19 دلار در ماه شروع می شود. این طرح به شما 50 اعتبار، 20 چک سرقت علمی ماهانه، ادغام و پشتیبانی درون برنامه ای می دهد.

هزینه طرح حرفه ای 59 دلار در ماه است. این شامل همه چیز در طرح شروع است، اما اعتبار شما را به 400 افزایش می دهد و اجازه می دهد 100 چک سرقت ادبی در هر ماه انجام شود.

طرح Enterprise دارای ویژگی های انحصاری مانند تولید محتوای انبوه، واردات و صادرات محتوا، همکاری درون برنامه ای و غیره است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح، می‌توانید یک نسخه نمایشی با تیم ما رزرو کنید.

هر یک از این برنامه‌ها با یک آزمایش رایگان ۷ روزه ارائه می‌شوند تا بتوانید پلتفرم را آزمایش کنید تا ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر.

2. دستور زبان
Grammarly یک افزونه برنامه نوشتن مبتنی بر هوش مصنوعی برای تصحیح و ویرایش محتوای شما در زمان واقعی است. خطاهای نوشتاری در دستور زبان، واژگان و ساختار و علائم نگارشی را تشخیص می دهد.

همچنین برای هر اشتباهی که تشخیص می دهد اصلاحاتی را پیشنهاد می کند. بیایید برخی از ویژگی های اصلی Grammarly را برجسته کنیم.

تقویت واژگان
گرامر به تقویت دایره لغات شما کمک می کند. می تواند نامه شما را بگیرد 

از متوسط به استثنایی تبدیل می شود و مطالب شما را برای خواندن و درک آسان تر می کند.

بررسی گرامر
Grammarly گرامر و علائم نگارشی شما را در زمان واقعی بررسی می کند. اشتباهات اصلی و جزئی را می گیرد و بلافاصله اصلاحات را پیشنهاد می کند.

این مفید است زیرا توجه شما را به اشتباهاتی جلب می کند که در غیر این صورت ممکن است متوجه نشوید، زیرا عجله دارید تا فکر بعدی خود را بنویسید.

بررسی سرقت ادبی
یکی دیگر از موارد استفاده از Grammarly، بررسی سرقت ادبی است. در حالی که برای این کار خیلی محبوب نیست، ویژگی سرقت ادبی Grammarly عالی است و شما را از نیاز به برنامه دیگری مانند Copyscape باز می دارد.

قیمت گذاری دستوری
قیمت گذاری دستوری
گزینه رایگان Grammarly محبوب ترین طرح است. این از اشتباهات اساسی مانند املایی، دستور زبان و نقطه گذاری مراقبت می کند.

برنامه دوم آن 12 دلار در ماه هزینه دارد. این به بهبود سبک و وضوح، به علاوه سایر اصلاحات پیشرفته کمک می کند. برخی از کارهایی که انجام می دهد عبارتند از تنظیم لحن، بررسی زبان فراگیر، بررسی سطح رسمی و روان بودن.

آخرین طرح قیمت گذاری، طرح تجاری است. هزینه آن 12.50 دلار در ماه است. این برای ارتباط حرفه ای و واضح برای تیم های 3 تا 149 نفر است.

همه چیز در طرح Premium و سایر ویژگی‌ها مانند رنگ‌های برند، گزیده‌ها و راهنمای سبک ارائه می‌شود.

3. هر کلمه
Anyword یک دستیار کپی‌نویسی هوش مصنوعی برای تولید محتوای تبدیل‌کننده است.

ویژگی های اصلی Anyword به شرح زیر است:

چارچوب کپی رایتینگ
Anyword چارچوب‌های کپی‌نویسی زیادی دارد که آن را به ابزاری ایده‌آل برای ایجاد یک کپی مبتنی بر تبدیل تبدیل می‌کند.

برخی از این چارچوب ها عبارتند از:

AIDA: توجه، علاقه، میل، عمل
BAB: قبل از بعد از پل
PAS: مشکل، تحریک، راه حل.
این چارچوب‌ها مراحل مختلفی از احساسات را تعریف می‌کنند که شما مخاطبان خود را در نسخه خود از آنها عبور می‌دهید.

کتابخانه کلمات کلیدی از پیش تعیین شده
کتابخانه کلمات کلیدی از پیش تعیین شده قابلیتی است که به شما امکان می دهد کتابخانه ای از کلماتی که می خواهید در نسخه خود استفاده کنید ایجاد کنید.

اگر می خواهید با کلمات کلیدی خاصی مانند ویژگی های جدید، ورودی های جدید، کوپن ها و غیره محتوا ایجاد کنید، این بسیار مفید است.

ادغام
هر کلمه ای را می توان برای بهینه سازی مداوم صفحه فرود با وب سایت شما ادغام کرد.

می توانید از این ویژگی برای کپی کردن بهتر صفحه فرود و انجام برخی تست های A/B استفاده کنید.

اگر به دنبال دستیارهای نوشتن هوش مصنوعی دیگر با ویژگی ها و موارد استفاده بیشتر هستید، می توانید بررسی ما را در مورد بهترین جایگزین های Anyword بخوانید.

قیمت گذاری هر کلمه
داده های قیمت گذاری هر کلمه
Anyword دارای سه طرح قیمت گذاری است: Data-driven Base، Data-driven Unlimited و Enterprise.

هزینه های پایه مبتنی بر داده 79 دلار در ماه است. این به شما امکان می دهد 30000 کلمه ایجاد کنید، به سازنده پست وبلاگ دسترسی داشته باشید و از امتیازات و تجزیه و تحلیل استفاده کنید. همراه با یک صندلی کاربر

هزینه نامحدود مبتنی بر داده 239 دلار در ماه است. این به شما امکان می دهد به همه چیز در مبانی مبتنی بر داده دسترسی داشته باشید و پنج صندلی، کلمات نامحدود و یکپارچگی با صفحه فرود را در اختیار شما قرار می دهد.

طرح Enterprise 999 دلار در ماه است. همه چیز در طرح های قبلی و سایر ویژگی های انحصاری مانند فیلترهای راهنمای برند، مدل های سفارشی، تعداد صندلی های سفارشی و غیره را دارد.

4. Wordtune
Wordtune یک نرم افزار نوشتن هوش مصنوعی است که برای درک متن شما و ارائه پیشنهادهایی در مورد نحوه واضح تر کردن آن ساخته شده است.

بر اساس تجربه ما با آن، در زیر کارهای شگفت انگیز Wordtune آورده شده است.

بازنویس جمله
هدف اصلی Wordtune این است که به شما کمک کند افکار خود را از اطلاعات خام در ذهن خود به متنی واضح، معتبر و قانع کننده تبدیل کنید.

هر چیزی که در ذهن دارید آن را در نرم افزار تایپ کنید تا آن را به شکل بهتری برای شما بازنویسی کند.

بررسی کننده لحن
Wordtune همچنین دارای یک بررسی کننده آهنگ است که به شما امکان می دهد لحن خود را بررسی کرده و مطابق با اهداف نوشتن خود تنظیم کنید.

بگویید که چیزی را برای اهداف رسمی می نویسید و در نوشتن اسناد رسمی خیلی خوب نیستید. می تواند به شما کمک کند که استفاده از کلمات معمولی خود را به چیزی رسمی تبدیل کنید.

بازنویسی جمله
Wordtune برای بسط یا کوتاه کردن جملات شما یک rephraser جمله دارد. شما می توانید از این برای افزایش خوانایی کلی محتوای خود برای مطابقت با زمینه های خاص استفاده کنید.

قیمت گذاری Wordtune
قیمت گذاری Wordtune
Wordtune یک برنامه رایگان برای همیشه دارد که به شما امکان می دهد تا 20 بازنویسی در روز داشته باشید.

سپس دو طرح پولی وجود دارد: Premium و Premium for Teams.

هزینه طرح Premium 9.99 دلار در ماه است. این به شما امکان می دهد به هر ویژگی به جز صورتحساب تیمی دسترسی داشته باشید.

Premium for Team به شما امکان دسترسی به هر ویژگی را نیز می دهد. اما به شما این امکان را می دهد که به عنوان یک تیم با قیمت های سفارشی مشترک شوید.

  انتشار : ۶ تیر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 29

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما