محل لوگو

آخرین باری که تلگرام دیده شده است به چه معناست؟


تلگرام یک برنامه پیام رسان است که در چند سال اخیر به دلیل ویژگی های کاربر پسند و توانایی در ارتباط ماندن با مردم در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. یکی از ویژگی های آن که بسیار مورد توجه قرار گرفته است وضعیت Last Seen است. این به کاربران امکان می‌دهد آخرین باری که شخصی در برنامه فعال بوده است را ببینند. با این حال، مانند هر برنامه دیگری، این ویژگی می تواند برای ردیابی فعالیت افراد مورد استفاده قرار گیرد، حتی اگر آنها شما را مسدود کرده باشند. این می تواند بسیار آزاردهنده باشد، به خصوص اگر آخرین بار در دستگاه شما با تلگرام مواجه شده باشد. اگر توسط شخصی در تلگرام بلاک شده اید، متوجه شده اید که وضعیت آخرین بازدید تلگرام او مدت ها پیش نمایش داده می شود. این بدان معناست که شخص مدتی است که در برنامه نبوده است، آن شخص شما را بلاک کرده است یا دیگر نمی توانید با او تماس بگیرید. در این پست وبلاگ همچنین به این خواهیم پرداخت که آخرین بار در اپلیکیشن تلگرام چه معنایی دارد. بنابراین، به خواندن ادامه دهید.

آخرین باری که تلگرام دیده شده است به چه معناست؟

فهرست مطالب

آخرین باری که تلگرام دیده شده است به چه معناست؟
در اینجا، با ویژگی آخرین دیده شده تلگرام، آخرین بار مشاهده شده در برنامه تلگرام و نحوه مشاهده آخرین بار در تلگرام در صورت مخفی بودن با جزئیات آشنا خواهید شد.

آخرین ویژگی مشاهده شده در تلگرام چیست؟
قابلیت Last Seen در تلگرام یک تنظیم حریم خصوصی است که به کاربران امکان می دهد کنترل کنند چه کسی آخرین بار در این پلتفرم چه زمانی فعالیت داشته است. به‌طور پیش‌فرض، وقتی فعال باشد، آخرین باری که آنلاین بوده‌اید را به سایر کاربران نشان می‌دهد. این ویژگی را می توان در تنظیمات حریم خصوصی و امنیت تنظیم کرد و به کاربران این امکان را می دهد تا انتخاب کنند که آیا می خواهند همه، مخاطبین آنها یا هیچ کس وضعیت آخرین بازدید خود را ببینند. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند که آخرین بار چه کسی را می‌خواهند نشان دهند و از چه کسی پنهان کنند. همچنین به کاربران اجازه می دهد تا زمانی که نمی خواهند فعال ظاهر شوند، وضعیت آنلاین خود را پنهان کنند. این یک ویژگی عالی برای کاربران آگاه به حریم خصوصی و امنیت است.

آخرین بازدید طولانی مدت در اپلیکیشن تلگرام به چه معناست؟
در اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب تلگرام، آخرین باری که مدت‌ها پیش دیده شده است، نشان‌دهنده این است که یا شخص مقابل مدتی آنلاین نبوده، شما را بلاک کرده یا وضعیت آنلاین خود را از شما پنهان کرده است. این می تواند یک پیام ناراحت کننده برای دریافت باشد، اما درک امکانات مختلف تلگرام که آخرین بار مدت ها پیش دیده شده است می تواند به شما در تعیین مراحل بعدی کمک کند.

اگر شخص برای مدت طولانی آنلاین نبوده است، ممکن است به این معنی باشد که با چیز دیگری مشغول بوده یا به تعطیلات رفته است و به تلفن یا اینترنت خود دسترسی ندارد. در این صورت، می توانید سعی کنید یک پیام ارسال کنید و منتظر پاسخ باشید، یا می توانید با آنها تماس بگیرید.
اگر آن شخص شما را بلاک کرده است، به این معنی است که او نمی خواهد شما بتوانید با او تماس بگیرید. این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، و بهتر است به تصمیم آنها احترام بگذارید و سعی نکنید به آنها دسترسی پیدا کنید.
در نهایت، اگر آنها وضعیت آنلاین خود را از شما یا دیگران پنهان کرده باشند، به این معنی است که آنها نمی خواهند مردم بتوانند زمان آنلاین بودن خود را ببینند. این می تواند به این دلیل باشد که آنها نمی خواهند مزاحم شوند یا به این دلیل که سعی می کنند از کسی دوری کنند. در این مورد، بهتر است آن را شخصی نگیرید و آنها را به حال خود رها کنید.

 

نحوه مشاهده آخرین حضور در تلگرام در صورت مخفی بودن


اکنون که می دانید آخرین بار دیده شده در تلگرام به چه معنی است، به شما اجازه می دهد تا بدانید که چگونه در صورت پنهان بودن آخرین بار در تلگرام دیده شده است. هنگامی که یک کاربر آخرین بازدید خود را پنهان می کند، هیچ راهی برای شما وجود ندارد که ببینید آخرین بار چه زمانی فعال بوده است. با این حال، همچنان می توانید با مشاهده علامت های دوتایی در کنار پیام هایی که برای شما ارسال کرده است، متوجه شوید که آیا فردی در تلگرام فعال است یا خیر. اگر علامت های دوتایی آبی شده اند، به این معنی است که کاربر پیام شما را خوانده است. اگر علامت های دوتایی هنوز خاکستری هستند، کاربر هنوز پیام شما را ندیده است. همچنین می توانید به دنبال عکس نمایه آنها بگردید تا ببینید آیا اخیراً به روز شده است یا خیر، زیرا این می تواند نشان دهنده فعالیت باشد. اگر مدتی است که عکس پروفایل آپدیت نشده است، احتمالاً کاربر اخیراً در تلگرام فعال نبوده است.

 

به غیر از این، می‌توانید از برخی از برنامه‌های پولی شخص ثالث برای تلگرام استفاده کنید که آخرین بار مدت‌ها پیش دیده شده‌اند به شرح زیر.

توجه: از آنجایی که گوشی‌های هوشمند گزینه‌های تنظیمات یکسانی ندارند، از سازنده‌ای به سازنده دیگر متفاوت است. بنابراین، همیشه قبل از تغییر تنظیمات از تنظیمات صحیح اطمینان حاصل کنید. مراحل گفته شده در Redmi انجام شد.

  انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 17

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما