محل لوگو

نحوه حذف اکانت اینستاگرام


چگونه اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنیم (2022)


زمانی فرا می رسد که ممکن است بخواهید ارتباط خود را از پلتفرم های اجتماعی خود قطع کنید، و نه فقط به طور موقت. بیشتر از همیشه، مردم تصمیم می‌گیرند حضور خود را در رسانه‌های اجتماعی حذف کنند تا زندگی کمتری بر فرهنگ آنلاین داشته باشند. چه بخواهید از جنبه های شغلی آینده خود با حذف رسانه های اجتماعی خود محافظت کنید یا فقط کمی کمتر به تلفن خود دسترسی پیدا کنید، حذف حساب های رسانه های اجتماعی شما ممکن است به زندگی سالم تری منجر شود.

حذف دائم اکانت اینستاگرام شما ممکن است قدم مهمی به نظر برسد، اما اگر آماده باشید از پروفایل خود رها شوید و اوقات فراغت خود را به زندگی خود بازگردانید، انجام آن آسان است. بیایید نحوه حذف دائمی حساب اینستاگرام خود را بررسی کنیم.

حذف اکانت اینستاگرام

اطلاعات اینستاگرام خود را قبل از حذف اکانت ذخیره کنید


قبل از اینکه از روی ناامیدی اقدام کنید یا بخواهید برای حذف دائمی حساب اینستاگرام خود اقدام کنید، ایده خوبی است که از اطلاعات اینستاگرام خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. بعداً نمی‌توانید آن را دوباره اضافه کنید، و ممکن است عکس‌ها، تعاملات و دوستان ارزشمندی داشته باشید. وقتی اکانت خود را حذف می کنید، اینستاگرام دقیقاً این کار را انجام می دهد، حساب شما و هر چیزی که در آن است، از جمله عکس ها، لایک ها، نظرات و دوستان شما را حذف می کند. برای ذخیره اطلاعات حساب خود، این مراحل را دنبال کنید:

"اینستاگرام" را باز کنید و روی "نماد پروفایل" در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.


روی «نماد همبرگر» (منو) در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس روی «تنظیمات» در پایین ضربه بزنید.


آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی «درخواست دانلود» ضربه بزنید.


در عرض 48 ساعت، اینستاگرام یک فایل کامل از نمایه شما را به آدرس ایمیلی که ارائه کرده اید ایمیل می کند. این ایمیل حاوی عکس‌ها، نظرات، اطلاعات نمایه و هر چیز دیگری است که ممکن است در آینده نیاز به دسترسی داشته باشید. حتی اگر فکر می‌کنید که دیگر هرگز به این داده‌ها نیاز نخواهید داشت، این یک گام ضروری برای اطمینان از محافظت از اطلاعات شما در صورت تمایل به مشاهده آن‌ها است. اگر این کار را انجام ندهید، داده های خود را به طور کامل از دست خواهید داد، و هر چقدر هم که تلاش کنید، هرگز آن ها را پس نخواهید گرفت.

  انتشار : ۲۴ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 24

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما