محل لوگو

نحوه ورود به صفحه کاوش در اینستاگرام


نحوه ورود به صفحه کاوش در اینستاگرام

برندهای بیشتری تلاش می کنند تا در صفحه کاوش اینستاگرام برجسته شوند. 50 درصد از کاربران این پلتفرم ماهانه صفحه کاوش را بررسی می کنند، بنابراین اگر می خواهید مخاطبان خود را افزایش دهید مانند طلای چشمگیر است. الگوریتم اینستاگرام به دقت محتوا را در حساب‌های مختلف انتخاب می‌کند و آن را به کاربرانی که ممکن است به آن علاقه داشته باشند توصیه می‌کند. بنابراین، صفحه کاوش یک راه حل قدرتمند و مهمتر از آن در دسترس برای برندها است تا در معرض دید قرار گرفتن خود، و همچنین تعامل و تبدیل ها را افزایش دهند. به خواندن ادامه دهید تا بدانید الگوریتم دقیقا چگونه کار می کند و چگونه می توانید در صفحه کاوش در اینستاگرام قرار بگیرید.

اگر یک وبلاگ مسافرتی در اینستاگرام دارید، می توانید بلافاصله شروع به کسب درآمد از آن کنید. برای مثال، لازم نیست منتظر تبلیغات باشید. با پلت فرم مشارکت Travelpayouts، می‌توانید بیش از 100 برند مسافرتی، از جمله نام‌های معروف، مانند Booking.com، TripAdvisor، Kiwi.com و غیره را تبلیغ کنید.

خیلی ساده است. برای Travelpayouts ثبت نام کنید، به برنامه های وابسته سفر بپیوندید، پیوندهای شریک را کپی کنید و آنها را در صفحه خود پست کنید. به عنوان مثال، در داستان، در بیو، یا در Taplink. برای هر فروش انجام شده از طریق پیوند شما، یک جایزه دریافت خواهید کرد.

به پلتفرم مشارکت Travelpayouts بپیوندید
به ابزارهای انحصاری و بهترین برنامه های وابسته سفر، از جمله پروازها، هتل ها، کرایه ماشین، بیمه، تورها و فعالیت ها، همه در یک مکان دسترسی داشته باشید.

350000 شریک در حال حاضر به ما اعتماد دارند 100+ برندهای مسافرتی 40 میلیون دلار + کل پرداخت شده از سال 2011
درباره صفحه کاوش اینستاگرام
صفحه کاوش فضایی است که کاربران برای کشف محتوای حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنند می‌روند. این مجموعه ای از عکس ها، فیلم ها، حلقه ها و استوری ها است که توسط الگوریتم اینستاگرام بر اساس رفتار کاربران در برنامه انتخاب شده است. چه حساب‌هایی را دنبال می‌کنند، چه نوع پست‌هایی را دوست دارند و درباره آن‌ها نظر می‌دهند، چه داستان‌هایی، فیلم‌های Reels و ویدیوهای IGTV تماشا می‌کنند. بنابراین، هر صفحه کاوش یک مجموعه منحصر به فرد از محتوا است که متناسب با علایق کاربر است. در بالای صفحه، کاربران می توانند اکانت ها، هشتگ ها و مکان ها را جستجو کنند.

صفحه کاوش در اینستاگرام کجاست؟ در تلفن همراه، می‌توانید آن را با کلیک کردن روی نماد ذره‌بین در منوی پایین، بین برگه‌های Home و Reels پیدا کنید.

صفحه کاوش اینستاگرام چگونه کار می کند؟


صفحه کاوش برای هر کاربر منحصر به فرد است زیرا الگوریتم اینستاگرام محتوا را شخصی می کند. در حالی که کاربران در فید خود پست‌هایی را از حساب‌هایی که دنبال می‌کنند می‌بینند، صفحه کاوش طیفی از حساب‌های مشابه را ارائه می‌دهد که هنوز کشف نشده‌اند. این انتخاب بر اساس:

کاربر چه حساب هایی را دنبال می کند
کاربر اغلب با چه نوع پست هایی تعامل دارد
پست هایی با تعامل بالا
به طور کلی، الگوریتم اینستاگرام در پشت صحنه کار می کند تا محتوایی را انتخاب کند که فکر می کند برای شما جالب خواهد بود. این ویژگی به ویژه برای برندها مفید است، بنابراین می توانند به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنند و ارتباطات جدید ایجاد کنند.

برای برخی از کسب و کارها، بازی با الگوریتم و به عنوان مثال خرید فالوور یا تعامل بسیار وسوسه انگیز می شود. در حالی که این می‌تواند سود کوتاه‌مدتی داشته باشد، اما در نهایت احتمالاً نتیجه‌ای ندارد یا حتی ممکن است فالوورهای واقعی شما را بترساند. علاوه بر این، یادگیری ماشینی که الگوریتم از آن استفاده می‌کند، با الگوهای جدید در داده‌ها سازگار می‌شود و می‌تواند چنین فعالیت‌های متقلبانه را شناسایی کرده و اقدامی انجام دهد.

بنابراین، الگوریتم دقیقاً چگونه برخی از پست ها را بر دیگران اولویت می دهد؟ طبق برخی تحقیقات، در اینجا چند محرک وجود دارد که بر آنچه در فید کاوش اینستاگرام ظاهر می شود تأثیر می گذارد:

فالو و لایک می کند. این قوی ترین محرک برای الگوریتم است. بر اساس لایک و فالوهای کاربر، پست های مشابهی را در صفحه کشف اینستاگرام ارائه می دهد.
محتوای ویدیویی. به طور کلی، ویدئوها بیشتر از تصاویر ثابت مورد توجه قرار می‌گیرند، در حالی که عکس‌های عالی ممکن است هرازگاهی بیشتر از ویدئوها باشند.
داستان های جذاب داستان‌هایی با عناصری مانند GIF یا برچسب و متن زیاد نیز می‌توانند در صفحه کاوش رتبه‌بندی شوند.
مطالب بازنشر شده قابل توجه است که پست‌های مجدد انتشارات سایر کاربران را می‌توان توسط اینستاگرام کاهش داد، بنابراین بهتر است قبل از ارسال مجدد دو بار فکر کنید.
مزایای ورود به صفحه کاوش
بنابراین، چرا تلاش کنید تا در صفحه محبوب اینستاگرام قرار بگیرید؟ اول و مهمتر از همه، دسترسی و نوردهی بیشتری را فراهم می کند. طبق آمار اینستاگرام، 50 درصد از تمام اکانت های این پلتفرم هر ماه صفحه را چک می کنند. در اینجا برخی از مزایای دیگر وجود دارد:

درج درج شده روی پستی که در صفحه کاوش نشان داده شده است
قرار گرفتن در معرض مخاطبان بسیار هدفمند که احتمالاً به yo علاقه دارند 

برند شما
افزایش آگاهی از نام تجاری، زیرا نمایش در صفحه کاوش به مشتریان بالقوه بیشتری اجازه می دهد تا برند شما را کشف کنند.
انبوهی از فالوورهایی که تصمیم گرفتند علاوه بر پستی که در صفحه کاوش پیدا کردند، صفحه شما را کاوش کنند
تبدیل و فروش بالاتر با دعوت به اقدام مناسب
15 روش اثبات شده برای ورود به صفحه کاوش
رسیدن به صفحه کاوش شما را در معرض مخاطبان بیشتری قرار می دهد و شانس مشتریان بالقوه را برای کشف شدن افزایش می دهد. و بهترین چیز این است که هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت! در اینجا 15 نکته و ترفند برای نمایش در صفحه کاوش وجود دارد.

1. مخاطب خود را درک کنید
قبل از اینکه فالوورهای بیشتری پیدا کنید و تبدیل به تبدیل شوید، حتماً مخاطبان فعلی خود را مطالعه کنید. دموگرافیک و علایق آنها را تجزیه و تحلیل کنید. این به شما این امکان را می دهد که کاربران بیشتری را پیدا کنید که به محتوای شما علاقه مند هستند و ببینید که آنها دوست دارند با چه نوع پست هایی تعامل داشته باشند. به Instagram Insights بروید و سعی کنید بفهمید این افراد چه کسانی هستند.

 

بینش مخاطبان اینستاگرام
سپس، سعی کنید رفتار آنها را به صورت آنلاین بررسی کنید و ببینید:

مخاطب چه نوع پست هایی را بیشتر دوست دارد؟
آیا این پست ها زیرنویس دارند؟ اگر دارند، چه نوع زیرنویس هایی وجود دارد؟
چه لحنی بیشتر در بین کاربران طنین انداز است؟
2. در بهترین زمان ارسال کنید
برای الگوریتم، به موقع بودن انتشارات حیاتی است. پست‌های اخیر به احتمال زیاد در صفحه کاوش ظاهر می‌شوند، بنابراین ایجاد تعامل در پست شما بلافاصله پس از انتشار آن مرحله اول است.

ابتدا نگاهی به تجزیه و تحلیل خود در Instagram Insights بیندازید. در آنجا، می‌توانید ببینید چه زمانی فالوورهایتان آنلاین هستند و پست‌های خود را با فعال‌ترین زمان‌هایشان تنظیم کنید. تعامل بالا، به خصوص بلافاصله پس از انتشار پست، به الگوریتم نشان می دهد که محتوای شما ارزش اشتراک گذاری با افراد بیشتری را دارد.

چگونه بیشترین زمان فعال مخاطبان خود را در Instagram Insights پیدا کنید
چگونه بیشترین زمان فعال مخاطبان خود را در Instagram Insights پیدا کنید
دوم، از تحقیقات صنعت استفاده کنید و از این اطلاعات هنگام برنامه ریزی پست های خود استفاده کنید. این کمک خواهد کرد که پست شما در مقابل چشمان بیشتری قرار گیرد و تعامل را بهبود بخشد.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بر اساس موقعیت مکانی
نحوه تعیین بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام بر اساس موقعیت مکانی بعدا
علاوه بر این، اگر متوجه شوید که فالوورهای شما چه زمانی آنلاین هستند، احتمال زیادی وجود دارد که سایر کاربران با علایق مشابه نیز آنلاین شوند. بنابراین، اگر پست‌های شما در صفحه کاوش قرار گیرند، احتمال بیشتری برای جذب مخاطب خواهند داشت.

3. محتوای جذاب ارسال کنید
تحقیقات خود را در استراتژی محتوای خود اعمال کنید و پست های بیشتری ایجاد کنید که مخاطب از آن استقبال کند. ویدئوها یکی از انواع محتوایی هستند که می‌توانند تعامل بسیار خوبی ایجاد کنند، و اغلب فضای بیشتری در فید کاوش به آنها داده می‌شود. با این حال، تصاویر استاتیک نیز می توانند جذاب باشند، به خصوص اگر با کیفیت بالا، مرتبط و معتبر باشند. زیرنویس‌های جذاب می‌تواند توجه مخاطب را برای مدت طولانی‌تری جلب کند، چه برای گفتن یک داستان یا اشتراک‌گذاری یک تخفیف.

چگونه می دانید که آیا محتوای شما به اندازه کافی تعامل ایجاد کرده است؟ به طور طبیعی، این در لایک ها و نظرات منعکس می شود، اما به یاد داشته باشید که اشتراک گذاری ها و ذخیره ها به همان اندازه نشان دهنده هستند.

4. در موضوع بمانید
برای ایجاد تعامل و تشویق کاربران به بازگشت، ماندن در یک موضوع از طریق انتشارات شما ضروری است. چنین سازگاری نشانه مثبتی برای الگوریتم است تا شما را به مخاطبان هدف معرفی کند. از سوی دیگر، اگر امروز درباره سفر، فردا تناسب اندام و فردای آن روز سیاست پست کنید، احتمال اینکه در صفحه کاوش ظاهر شوید صفر است.

بنابراین، لطفاً از دیدگاه کاربر به حساب خود نگاه کنید و بررسی کنید که آیا تشخیص موضوع شما برای آنها آسان است یا خیر. بیوگرافی، تصاویر، کپشن ها، هشتگ ها و سایر جزئیات خود را تجزیه و تحلیل کنید.

5. از همه فرمت های محتوا استفاده کنید
کاربران قالب‌های محتوای مختلف را متفاوت درک می‌کنند، بنابراین مهم است که انتشارات خود را متنوع کنید و آنچه را که مخاطبان شما بیشتر دوست دارند را پیگیری کنید. اما مهمتر از آن، اینستاگرام برخی از انواع محتوا، مانند ویدیوهای Reels یا IGTV را در اولویت قرار می دهد، بنابراین می توانید شانس خود را برای رسیدن به صفحه کاوش افزایش دهید.

برای مثال، Reels تب مرکزی در اپلیکیشن موبایل اینستاگرام است که اهمیت آن را برای پلتفرم نشان می‌دهد. اگر در برگه Reels برجسته شوید، احتمالاً در تب Explore نیز ظاهر خواهید شد.

ویدیوهای IGTV به شما امکان می‌دهند ویدیوهای طولانی‌تر از 60 ثانیه را به اشتراک بگذارید (در حالی که ویدیوهای فید فقط تا یک دقیقه می‌توانند باشد)، بنابراین فرصتی فوق‌العاده برای گفتن بیشتر در مورد شما و برندتان است. تحقیقات نشان می دهد که کاربران انتظار زیادی از یک برند دارند.

  انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 32

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما