محل لوگو

بستن کامنت اینستاگرام


نحوه خاموش کردن نظرات در اینستاگرام

 

 

کامنت های اینستاگرام می تواند یک نعمت یا یک نفرین باشد. اگر همه چیز خوب پیش نمی رود، می توانید نظر دادن را به طور کلی غیرفعال کنید، نظرات فعلی را پنهان کنید و از نظرات جدید جلوگیری کنید. در اینجا نحوه غیرفعال کردن نظرات در اینستاگرام آمده است.

نحوه غیرفعال کردن نظرات برای یک پست لایو اینستاگرام
متأسفانه، هیچ ویژگی کاملی برای غیرفعال کردن نظرات در همه پست های اینستاگرام شما به طور همزمان وجود ندارد. نزدیکترین گزینه ای که دارید این است که نمایه خود را خصوصی کنید.

اما اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که نظرات را بر اساس هر پست غیرفعال کنید. برای انجام این کار، برنامه اینستاگرام را در گوشی هوشمند آیفون یا اندروید خود باز کنید و به پستی (البته باید یکی از پست های شما باشد.) که می خواهید نظرات را غیرفعال کنید، مرور کنید.

در گوشه سمت راست بالای پست، روی دکمه منوی سه نقطه ضربه بزنید.

روی دکمه منوی سه نقطه ضربه بزنید.

در منوی ظاهر شده، گزینه Turn Off Commenting را انتخاب کنید.

برای غیرفعال کردن نظرات برای پست، «خاموش کردن نظر دادن» را انتخاب کنید.

تبلیغات
بخش نظرات فورا ناپدید می شود. هیچ کس نمی تواند به نظرات قبلی دسترسی داشته باشد و فالوورهای شما توانایی گذاشتن نظرات جدید را از دست خواهند داد.

پست های اینستاگرام با کامنت غیرفعال است.
یک پست اینستاگرام با کامنت غیرفعال شده است.
شما می توانید این گزینه را در هر زمان معکوس کنید. روی دکمه منوی سه نقطه در پست ضربه بزنید و گزینه «روشن کردن نظر دادن» را انتخاب کنید تا همه نظرات بازیابی شوند.

برای فعال کردن دوباره نظرات، "روشن کردن اظهار نظر" را انتخاب کنید.

اگر می خواهید نظرات یک نمایه خاص را مخفی کنید، ویژگی محدود کردن را امتحان کنید. با این کار نظرات عمومی متوقف می شود، اما همچنان می توانید آنها را ببینید (اگر بخواهید).

مطالب مرتبط: چگونه شخصی را در اینستاگرام محدود کنیم؟

چگونه کامنت ها را قبل از ارسال در اینستاگرام خاموش کنیم؟
گاهی اوقات، شما از قبل می دانید که نمی خواهید نظرات پستی را که می خواهید بنویسید بخوانید. در این صورت، اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که نظرات را درست قبل از انتشار پست غیرفعال کنید.

پس از انتخاب رسانه ای که می خواهید در پست خود به اشتراک بگذارید، در صفحه "پست جدید" قرار می گیرید، جایی که می توانید عنوان را بنویسید و کاربران را برچسب گذاری کنید. گزینه «تنظیمات پیشرفته» را در پایین صفحه انتخاب کنید.

  انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 38

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما