محل لوگو

حذف فالوور فیک


فالوورهای فیک یا ارواح در اینستاگرام برای میزان تعامل شما خوب نیستند


در واقع، اینستاگرام برای حساب‌هایی که تعداد زیادی فالوور جعلی دارند ارزشی قائل نیست، زیرا این فالوورهای جعلی میزان تعامل شما را کاهش می‌دهند. علاوه بر این، برندها هزاران پول برای بازاریابی اینفلوئنسر خرج می کنند و اگر اینفلوئنسر تعداد زیادی فالوور تقلبی داشته باشد، به این معنی است که کسری از بودجه ای که این برندها و شرکت ها صرف می کنند تا تبلیغاتشان توسط افراد واقعی دیده شود و بازده سرمایه خود را افزایش دهند. در واقع در حساب های جعلی تلف شده است!

بنابراین، اگر می‌خواهید یک اینفلوئنسر موفق باشید، باید از خرید فالوورهای تقلبی، خرید اکانت‌های موجود، خرید لایک و کامنت خودداری کنید و در آخر باید یاد بگیرید که چگونه فالوورهای جعلی را حذف کنید، زیرا به میزان قابل توجهی نرخ تعامل شما را کاهش می‌دهند. . حالا بیایید ببینیم فالوورهای تقلبی یا ارواح چیست و چگونه می توانیم آنها را تشخیص دهیم.

 

چرا نباید فالوورهای تقلبی یا شبح در اینستاگرام داشته باشید؟
فالوورهای تقلبی یا ارواح چیست؟


فالوورهای تقلبی کاربران واقعی اینستاگرام نیستند


همانطور که از نام آن پیداست، فالوورهای جعلی نماینده افراد واقعی نیستند. آنها در واقع در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام توسط ربات ها یا افرادی برای دنبال کردن افراد دیگر و تبلیغ محبوبیت آنها ایجاد شده اند. با این حال، از آنجایی که این فالوورها توسط افراد واقعی ایجاد نشده اند یا معتبر نیستند، نمی توانند در تعامل واقعی شرکت کنند و علاقه ای به محتوا ندارند. مردم فالوورهای جعلی را می خرند تا محبوب تر به نظر برسند، اما از آنجایی که این فالوورهای تقلبی یا ارواح توسط افراد واقعی اداره نمی شوند، در تعامل معنادار با محتوای اینفلوئنسرها شکست می خورند و انتظارات برندهایی را که به طور انبوه روی تأثیر این افراد سرمایه گذاری می کنند، برآورده نمی کنند. اینفلوئنسرها و پیروان آنها برای جذب مصرف کنندگان واقعی و مرتبط و رشد کسب و کارشان.

کسب و کارها و برندها برای دیدن محتوای خود به افراد واقعی و نه دنبال کنندگان جعلی نیاز دارند


اکنون برندها کاملاً می دانند که تعداد زیاد فالوورها لزوماً به معنای تأثیرگذاری بیشتر نیست زیرا تجزیه و تحلیل ها نشان داده است که همه پروفایل هایی که تعداد فالوورهای زیادی دارند نمی توانند به طور مؤثر محتوا را به افراد واقعی ارائه دهند. این پروفایل‌ها که از فالوورهای جعلی برای «محبوب‌تر به نظر رسیدن» استفاده می‌کنند، نمی‌توانند محتوا و تبلیغات را به افراد واقعی ارائه دهند و بنابراین مانع موفقیت تلاش‌های بازاریابی می‌شوند.

برای حذف فالوور فیک کلیک کنید 

  انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 20

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما