محل لوگو

چگونه فالوور فیک برای اینستاگرام بگیریم


بله، می توانید فالوور اینستاگرام بخرید. خدمات ارزان زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد 1000 فالوور را با کمتر از 10 دلار خریداری کنید. اما شما فقط برای یک عدد پرداخت می کنید. بسیاری از این فالوورها یا ربات‌ها یا حساب‌های غیرفعال هستند، به این معنی که هرگز با پست‌های شما درگیر نمی‌شوند.

 

1000 فالوور برای قیمت یک لاته کوچک استارباکس معامله خوبی به نظر می رسد. اما مطمئناً، اگر واقعاً به این ارزانی و آسان بود، همه آن را انجام می دادند. پس گرفتاری چیست؟ آیا خرید فالوور اینستاگرام برای تجارت شما قانونی و بی خطر است؟ آیا سرمایه گذاری ارزشمندی است؟ و به هر حال این فالوورهای جعلی چقدر هزینه دارند؟

 

هزینه فالوورهای اینستاگرام چقدر است؟

هزینه فالوورهای اینستاگرام می تواند از چند دلار تا هزاران دلار بسته به تعداد خریدی که قصد خرید دارید متغیر باشد. با این حال، به خاطر داشته باشید که خرید فالوور برخلاف شرایط خدمات اینستاگرام است، بنابراین هزینه ای که می پردازید می تواند بیشتر از پولی باشد. خرید فالوور در بدترین حالت ممکن است برای اکانت اینستاگرام شما و در بهترین حالت کاهش تعامل و دسترسی به شما تمام شود.

 

نحوه خرید فالوور فیک اینستاگرام

اکثریت قریب به اتفاق فالوورهای قابل خرید یا ربات ها یا حساب های غیرفعال هستند. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:

 

فروشندگان فالوور جعلی

خرید فالوورهای تقلبی در اینستاگرام در حال حاضر بسیار سخت تر از چند سال پیش است. چرا؟ اینستاگرام حساب‌هایی را که شرایط خدمات آنها را نقض می‌کنند سرکوب کرده است. آنچه قبلاً نسبتاً فوق العاده بود، اکنون به یک معما تبدیل شده است. برای خرید فالوور اینستاگرام این روزها، باید شخصی را بشناسید که بتواند شما را با فروشنده ای که در واقع ربات ها را تحویل می دهد - یعنی فالوورها - در تماس باشد، بشناسید (شما همچنین می خواهید شخصی را انتخاب کنید که این کار را انجام دهد. به اطلاعات کارت اعتباری خود اعتماد دارید).

 

اما وقتی برای فالوورهای خود پول پرداخت می کنید چه اتفاقی می افتد؟ با فرض قانونی بودن فروشنده (به همان اندازه که برای این نوع خدمات قانونی است) باید از چند دقیقه تا چند روز منتظر بمانید تا فالوورهای شما وارد شوند. اینستاگرام که اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است. هنگامی که دنبال کنندگان خودکار جدید خود را دارید، انتظار زیادی نداشته باشید. این فالوورها برای معیارهای تعامل شما کاری انجام نمی دهند.

 

وقتی فالوور اینستاگرام می‌خرید، به تنهایی مبلغی را پرداخت می‌کنید. نامزدی تضمین نمی شود.

 

وقتی فالوور اینستاگرام می‌خرید، به تنهایی مبلغی را پرداخت می‌کنید. نامزدی تضمین شده نیست یا حتی احتمال دارد.

 

وقتی فالوور اینستاگرام می‌خرید، به تنهایی مبلغی را پرداخت می‌کنید. نامزدی تضمین شده نیست یا حتی احتمال دارد.

 

ربات های اینستاگرام

ربات های اینستاگرام همه جا هستند - احتمالاً امروز به تنهایی با چندین مورد از آنها برخورد کرده اید. شرکت‌هایی وجود دارند که فرآیند ایجاد ربات‌ها را آنقدر خودکار کرده‌اند که می‌توانند آن‌ها را به عنوان دنبال‌کننده بفروشند. در برخی موارد، ربات ها حتی ممکن است هویت یک شخص واقعی را با استفاده از تصاویر و نام های دزدیده شده فرض کنند.

 

بسته به خدمات، این حساب‌های ساختگی ممکن است حتی ارگانیک به نظر برسند و برای اشتراک‌گذاری و لایک کردن محتوا بر روی خودکار اجرا شوند. برخی حتی می توانند برای تولید محتوا برنامه ریزی شوند. با این حال، از آنجایی که آنها افراد واقعی نیستند، نسبت دنبال کننده به دنبال کننده ظاهری ارگانیک نخواهند داشت. در نتیجه، تعاملی که آنها ایجاد می کنند تأثیر کمی خواهد داشت.

 

بدون دنبال‌کنندگان واقعی که با محتوای شما درگیر شوند، پست‌های شما اساساً از همه به جز مخاطبان غیر معتبر شما پنهان می‌شوند. بعلاوه، فالوورهای ربات شما در زندگی واقعی درباره برند شما با دوستان یا خانواده صحبت نمی کنند، زیرا، خوب ... آنها در زندگی واقعی وجود ندارند (بدون توهین، ربات ها).

 

ادامه ی مطالب

  انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 22

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما