محل لوگو

چگونه باید از کارینا فالوور فیک بگیریم


چگونه فالوور فیک  اینستاگرام را بگیریم
اگرچه ممکن است فالوورهای جعلی اینستاگرام همیشه علائم هشدار یکسانی را نشان ندهند، اما هنگام تلاش برای تشخیص جعلی بودن یا نبودن یک حساب کاربری باید به تعدادی از علائم توجه کرد. این شامل:

 

https://www.youtube.com/watch?v=EaLh8mbpsPI

 

نسبت نامتعادل قابل توجهی بین تعداد فالوورها و تعداد حساب های دنبال شده. اگر تعداد حساب‌هایی که آنها دنبال می‌کنند بسیار بیشتر از فالوورهای خودشان باشد، احتمالاً نمایه واقعی نیست.
اطلاعات پروفایل بسیار محدود
این اکانت دارای پست های کمی یا بدون پست های خود است.
نرخ تعامل غیرمعمول پایین یا بالا.
نظرات و پست های عمومی این اکانت دارای پست های کمی یا بدون پست های خود است. نرخ تعامل غیرمعمول پایین یا بالا. نظرات و پست های عمومی
لیست بالا به هیچ وجه کامل نیست و حسابی که ویژگی های فوق را نشان می دهد ممکن است همیشه جعلی نباشد. با این حال، برندهایی که به دنبال ایجاد کمپین های بازاریابی تأثیرگذار موفق هستند، باید تمام تلاش خود را بر روی همکاری با یک تأثیرگذار با دسترسی آنلاین واقعی متمرکز کنند.

لیست بالا به هیچ وجه کامل نیست و حسابی که ویژگی های فوق را نشان می دهد ممکن است همیشه جعلی نباشد. با این حال، برندهایی که به دنبال ایجاد کمپین های بازاریابی تأثیرگذار موفق هستند، باید تمام تلاش خود را بر روی همکاری با یک تأثیرگذار با دسترسی آنلاین واقعی متمرکز کنند.

تأثیرگذار
ارزش فالوورهای واقعی
نقش رو به رشد اینفلوئنسرها در دنیای بازاریابی دیجیتال تا حد زیادی به توانایی آنها در ارائه تعامل با یک کمپین معین بستگی دارد. به همین دلیل، ارزیابی نرخ تعامل یک حساب اغلب به بازاریابان دیجیتال کمک می کند تا دسترسی بالقوه یک اینفلوئنسر معین را بهتر درک کنند.

برای موفقیت یک کمپین برند، فالوورهای اینفلوئنسر فقط نیازی به دیدن کمپین ندارند، بلکه در حالت ایده‌آل باید برای مشارکت با آن الهام بگیرند. در پایان روز، تعامل نقش مهمی در تعیین موفقیت کمپین ایفا می کند، زیرا برندها مشتاق هستند با مخاطبانی که علاقه واقعی به محصولات یا خدمات آنها نشان می دهند، ارتباط برقرار کنند.

این بدان معنا نیست که ملاحظات دیگر نیز مهم نیستند - اندازه، علایق و جمعیت شناسی مخاطبان یک تأثیرگذار و همچنین اهداف کمپین، همگی در تعیین اینکه آیا یک همکاری بالقوه سودمند است یا خیر، نقش دارند. به هر دو طرف به همین دلیل، تصمیم برای همکاری اغلب با در نظر گرفتن ترکیبی از عوامل اتخاذ می شود.

راه پیش رو
با توجه به اینکه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام تلاش می‌کنند به موضوع فالوورهای تقلبی رسیدگی کنند، مارک‌ها در هر شکل و اندازه‌ای احتمالاً از نتیجه سود خواهند برد. خود اینستاگرام در سال 2014 میلیون‌ها حساب جعلی را حذف کرد و پلتفرم‌های دیگری مانند فیس‌بوک و توییتر نیز از آن پیروی کردند.

اینستاگرام
در ابتدای سال 2018، اینستاگرام اعلام کرد که تغییرات زیادی در رابط برنامه کاربردی خود (API) اعمال خواهد کرد، سیستمی که نحوه تعامل برنامه ها با پلتفرم را تعیین می کند. انتظار می‌رود این تغییرات در مقابله با فالوورهای جعلی کمک زیادی کند. در میان چیزهای دیگر، به‌روزرسانی‌ها از اینفلوئنسرهای جعلی از دنبال کردن خودکار حساب‌ها و لایک/نظر دادن روی پست‌ها جلوگیری می‌کند.

با شتاب بیشتر و بیشتر مبارزه با فالوورهای جعلی، به نظر می‌رسد که قدرت اینفلوئنسرهای واقعی در سال‌های آینده بیشتر بر چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال تسلط یابد.

  انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 12

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما