محل لوگو

افزایش بازدید اینستاگرام


وقتی گزینه های ارگانیک برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام تمام شد ، همیشه تبلیغات استوری اینستاگرام وجود دارد.

 

روزانه بیش از 500 میلیون نفر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند - بنابراین تعجبی ندارد که تبلیغات استوری اینستاگرام محبوبیت زیادی در بین مارک ها پیدا کرده است. بر اساس گزارش اخیر Kenshoo ، در حقیقت ، هزینه تبلیغات Stories در اینستاگرام سالانه 53 درصد افزایش یافته است.

هنگام برنامه ریزی تبلیغات استوری های اینستاگرام خود ، هدف نهایی خود را برای افزایش ترافیک در نظر داشته باشید. زمان و تلاش خود را برای ایجاد یک فراخوان برای اقدام که نتایج را به دنبال دارد اختصاص دهید. پیگیری و تکرار را بر اساس آنچه برای مارک شما کار می کند ادامه دهید.

اگر می خواهید یک آگهی در استوری اینستاگرام ایجاد کنید که تبدیل شود ، مهم است که یک پیام کوتاه و کوتاه داشته باشید که به راحتی قابل خواندن است - و باعث ایجاد حرکت می شود.

ویویان وو ، سرپرست خرید بعدها ، توصیه می کند: "اطمینان حاصل کنید که محتوای تبلیغات در استوری اینستاگرام شما ساده و به راحتی قابل هضم است. این بدان معناست که مقاله ندارد! »

به این آگهی Instagrammatchesfashion Stories نگاهی بیندازید. سریع ، ساده است و پیام اصلی خود را با متن روی ویدیو می رساند.

 

آیا آماده شروع به ایجاد تبلیغات در استوری اینستاگرام هستید؟ در اینجا راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید-به علاوه ، تمام نکات مهم ما در مورد نحوه ایجاد تبلیغات موفق برای داستانها را دریافت کنید!

راهنمای ترافیک با استوری های اینستاگرام نکته شماره 6: به طور استراتژیک استوری های اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید
وقتی نوبت به ایجاد یک استراتژی محتوای م thatثر برای تبدیل می شود ، این ایده خوبی است که محتوای خود را از قبل با استفاده از ابزار زمان بندی ، مانند Later برنامه ریزی کنید.

این کار نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند ، بلکه به شما این امکان را می دهد که چگونه محتوای خود را در کنار هم قرار دهید ، به صورت استراتژیک ارزیابی کنید.

و با داستان نویسی محتوای خود از قبل ، می توانید فرصت های جدیدی را برای افزودن فراخوان به ترافیک ایجاد کنید!

به عنوان مثال برجسته ترین داستانهای لوسی و یاک در اینستاگرام را در نظر بگیرید karinacss محصولات. هر داستان با دقت طراحی شده بر ویژگی برجسته محصولات خود تمرکز می کند ، با چندین دعوت به اقدام قوی در میان مجموعه.

 

Storyboarding با برنامه زمان بندی Instagram Stories Later آسان می شود - می توانید همه داستانهای خود را از قبل ، همراه با زیرنویس ها و پیوندهای URL برنامه ریزی کنید!

 

وقتی زمان ارسال پست فرا رسید ، عکس ها ، فیلم ها ، زیرنویس ها و پیوندها به تلفن شما ارسال می شود. سپس می توانید برچسب های نهایی را برای تشویق تعامل اضافه کنید ، و خوب است!

با برنامه ریزی ، بهینه سازی و زمان بندی استوری های اینستاگرام از روی دسکتاپ خود ، در وقت خود صرفه جویی کرده و نظرات بیشتری در مورد استوری ها دریافت کنید.

استوری های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید!

بصورت برنامه ریزی و برنامه ریزی استوری های استوری اینستاگرام را بعداً برنامه ریزی کنید

به روز رسانی در حال حاضر!

با استفاده از استوری های اینستاگرام ترافیک را افزایش دهید نکته 7: تصاحب داستانهای اینستاگرام را با اینفلوئنسر یا مارک تجاری اجرا کنید
تصاحب استوری های اینستاگرام روشی م effectiveثر برای افزایش آگاهی از نام تجاری شما در اینستاگرام است ، اما نه تنها این ، آنها همچنین برای افزایش ترافیک بیشتر به دامنه شما عالی هستند.

با مشارکت با اینفلوئنسر یا مارک تجاری در جذب استوری های اینستاگرام ، به طور م intoثر از مخاطبان آنها استفاده می کنید - که به معنای دسترسی بسیار بیشتر برای نام تجاری شما است.

و اگر شریک تصاحب کننده شما پیوندی به محصولات یا خدمات شما در داستانهای خود قرار دهد ، این می تواند محرک بزرگی برای ترافیک برای نام تجاری شما باشد.

توجه داشته باشید که چگونه برند مراقبت از پوست Purlisse با اینفلوئنسرiluvsarahii شریک می شود و مخاطبان عظیم 4.6 میلیون دنبال کننده او را جذب می کند.

 

اگر قصد دارید یک استوری اینستاگرام را تصاحب کنید ، بهتر است دستورالعمل های روشنی را با شریک خرید خود ارائه دهید. این به جلوگیری از هرگونه ناامیدی کمک می کند و اطمینان می دهد که هر دو طرف در مورد آنچه از مشارکت انتظار می رود روشن هستند.

راهنمای ترافیک با داستانهای اینستاگرام نکته شماره 8: از موارد برجسته برای نمایش بهترین داستانهای تبدیل خود استفاده کنید
نکات برجسته داستانهای اینستاگرام بهترین راه برای افزایش طول عمر 24 ساعته استوری های شماست و دسترسی بیشتر و دید بیشتری به آنها می دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع ، ایده خوبی است که از موارد برجسته استوری اینستاگرام خود به صورت استراتژیک استفاده کنید. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید برای داستانهایی که بیشترین بازدید را برای تجارت شما ایجاد می کنند ، برجسته ایجاد کنید.

نام تجاری طلا و جواهر FinerRings برای هر مجموعه ای که راه اندازی می کند یک برجسته جدید ایجاد می کند و راهی را برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند که به راحتی خط تولید خود را مستقیماً از نمایه اینستاگرام خود خریداری کنند.

 

برای بهترین نتایج ، مطمئن شوید که این برجسته به طور مرتب به روز می شود. افزودن داستانهای جدید به یک برجسته ، آن را در جلوی صف نمایه شما قرار می دهد و پیدا کردن آن را برای بازدیدکنندگان نمایه شما آسان تر می کند.

بیاموزید که چگونه می توانید استوری های اینستاگرام را ایجاد کنید.

راهنمای ترافیک با استوری های اینستاگرام نکته شماره 9: برای اطلاع از استراتژی خود از تجزیه و تحلیل استوری های اینستاگرام استفاده کنید
ردیابی موفقیت داستان های اینستاگرام شما به شما کمک می کند تا روندها را شناسایی کنید ، "برنده ها" را زیر نظر داشته باشید و یک استراتژی محتوای دقیق تنظیم کنید که واقعاً برای مخاطبان شما صدق می کند.

هر چه بهتر بفهمید مخاطبین شما چه کار می کنند ، ترافیک بیشتری خواهید داشت که با استوری های اینستاگرام رانندگی کنید.

با Laters Instagram Analytics ، می توانید عملکرد همه استوری های خود را برای آخرین بار پیگیری کنید

  انتشار : ۲۶ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما