تبدیل اینستاگرام به اکانت تجاری
پاسخ سریع
اگر مملو از DM های تکراری هستید ، ویژگی Quick Replies در وقت و تلاش شما صرفه جویی می کند.
پاسخ سریع به شما امکان می دهد برای س questionsالات متداول خود پیام ایجاد کنید ، بنابراین می توانید با نوشتن فقط یک کلمه میانبر به طور کامل به کاربران پاسخ دهید.
برای ایجاد یک پاسخ سریع ، باید نمایه خود را باز کرده و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار منوی نوار کناری جایی که می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید باز می شود.
صرفه جویی در وقت در اینستاگرام: پاسخ سریع سریع اینستاگرام
از اینجا ، روی دکمه تنظیمات ضربه بزنید و به پایین به تنظیمات کسب و کار بروید. در اینجا باید گزینه ای برای پاسخ سریع را ببینید.
سپس روی دکمه "+" در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا یک پاسخ سریع جدید ایجاد کنید.
اکنون وقتی می خواهید از پاسخ سریع خود استفاده کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید تایپ میانبری است که قبلاً در پاسخ خود ایجاد کرده اید. این باید باعث شود که یک دکمه آبی رنگ پاسخ سریع در جعبه پیام ظاهر شود.
https://www.udemy.com/course/how-to-make-money-on-instagram/
وقتی روی آن دکمه ضربه می زنید ، پیامی که قبلاً به عنوان پاسخ سریع خود نوشتید به طور خودکار ظاهر می شود و پاسخ آن را بسیار سریع و آسان می کند!
به دنبال نکات بیشتر برای صرفه جویی در وقت هستید؟ این 10 هک را برای صرفه جویی در وقت در اینستاگرام بررسی کنید!
شماره 7: تأیید محتوای مارک دار
به عنوان یک دارنده حساب تجاری ، می توانید افرادی را که می توانند شما را به عنوان یک شریک محتوای مارک دار در پست های خود نشان کنند ، محدود کنید. این یک ویژگی مفید است که باعث می شود کاربران اینستاگرام نتوانند نام تجاری شما را به عنوان تأیید نمایه خود وارد کنند.
برای تنظیم تأییدیه های مارک تجاری ، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار منوی نوار کناری جایی که می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید باز می شود.
از اینجا ، روی دکمه تنظیمات ضربه بزنید و به پایین به تنظیمات کسب و کار بروید. در اینجا باید گزینه ای برای محتوای مارک دار مشاهده کنید.
برای روشن کردن "نیاز به تأیید" می توانید از دکمه ضامن استفاده کنید. همچنین می توانید لیستی از "حسابهای تأیید شده" ایجاد کنید ، افرادی که می توانند حساب شما را در محتوای خود بدون تأیید شما نشان کنند.
شماره 8: پیوندها در Instagram Stories
اگر بیش از 10K دنبال کننده در اینستاگرام دارید ، می توانید پیوندهایی به نمایه های اینستاگرام خود با نمایه کسب و کار اینستاگرام اضافه کنید.
این به شما امکان می دهد دنبال کنندگان خود را مستقیماً از محتوای استوری خود به هر صفحه اصلی که انتخاب می کنید - همه در مرورگر اینستاگرام - هدایت کنید ، یک مسیر مستقیم برای فروش و تعامل با مارک ایجاد کنید!
شماره 9: مدیریت صندوق ورودی
در اصل یک ویژگی منحصر به فرد نمایه سازنده است ، نمایه های تجاری اکنون از فیلتر پیشرفته صندوق ورودی نیز بهره مند می شوند.
با گزینه های فیلتر DM بیشتر ، نمایه های تجاری می توانند پیام ها را به 3 دسته فیلتر کنند:
درخواست ها
عمومی
اولیه
نمایه های سازندگان - صندوق ورودی فیلترهای DM
این یک روش عالی برای مرتب سازی DM های شما بر اساس اولویت است ، که می تواند در مرتب سازی هجوم پیام ها کمک بزرگی کند.
شماره 10: انتشار خودکار با Instagram در Instagram
می خواهید حتی بدون باز کردن برنامه در اینستاگرام منتشر کنید؟ خوب ، اگر یک نمایه تجاری اینستاگرام دارید ، می توانید!
با بعداً می توانید پست های عکس یا فیلم را از قبل برنامه ریزی کرده و برنامه ریزی کنید تا در یک تاریخ و ساعت مشخص به پخش زنده بپردازند. بدون اعلان فشار لازم است
بعداً بقیه کارها انجام می شود - پس از برنامه ریزی پست ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد هشدار از طریق فشار یا باز کردن برنامه اینستاگرام ندارید.
انتشار خودکار با بعداً یک مزیت بزرگ داشتن حساب کاربری اینستاگرام است.
نه تنها به شما کمک می کند تا خبرمایه خود را برنامه ریزی کرده و در وقت خود صرفه جویی کنید ، بلکه به شما امکان می دهد هنگام فعال بودن مخاطبان ، پست های خود را منتشر کنید - این به معنای تعامل بیشتر با پست های شما است!
امروز انتشار خودکار را با بعداً تنظیم کنید - این برنامه رایگان است. برای شروع فقط یک حساب کاربری Instagram نیاز دارید!
انتشار خودکار در اینستاگرام
پست هایی را که به طور خودکار در اینستاگرام برای شما منتشر می شوند ، برنامه ریزی کنید - نیازی به اعلان فشار نیست!
اکنون آن را دریافت کنید
نمایه سازنده اینستاگرام
اگرچه نمایه Creator دارای بسیاری از ویژگی های مشابه نمایه Business Instagram است که در بالا ذکر شده است ، اما چند تفاوت اساسی مانند دسترسی به خرید از Creators وجود دارد.
با این حال ، ایجاد سوئیچ به نمایه Creator دارای نکات منفی است. به عنوان مثال ، نمایه های Creator Instagram هنوز با برخی از ویژگی های بعدی مانند انتشار خودکار سازگار نیستند