محل لوگو

خرید فالوور بدون ریزش


خرید فالوور: آیا سرمایه گذاری سودآور است؟


بدون بازاریابی شبکه های اجتماعی یا رسانه های اجتماعی ، دیگر نمی توان به عنوان یک حرفه ای در وب موفق شد. چه در فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام یا یوتیوب ، هر شرکتی اکنون باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشد تا بتواند مخاطبان زیادی و گروه هدف بالقوه خود را بدست آورد. شروع کار در شبکه های اجتماعی بسیار آسان است: در هر زمان نمی توانید یک صفحه فیس بوک ایجاد کنید یا یک حساب حرفه ای اینستاگرام باز کنید.

 

اما یک استراتژی خوب در شبکه های اجتماعی وقت و انرژی زیادی می برد. درباره پست ها و محتوا باید هفته ها قبل تحقیق شود و همکاری هوشمندانه و منظم با تأثیرگذاران لازم است. با این حال ، حتی کانال هایی که به طور منظم توسط متخصصان نگهداری و نگهداری می شوند ، از نظر بازاریابی ، اگر طرفداران و دنبال کنندگان و در نتیجه مخاطبان نداشته باشند ، کاربرد چندانی ندارند. گرچه نوشتن و انتشار متن اول ساده است ، اما موفقیت آمیز در سیستم عامل های مختلف اغلب بسیار دشوارتر از حد انتظار است. در واقع ، پیروان به ندرت با ابتکار عمل خودشان می آیند ، برعکس ، جستجوی فعال آنها و ترغیب آنها برای پیوستن به انجمن شما بسیار بیشتر ضروری است. سرانجام ، لازم است که آنها را حفظ کنید. بنابراین ، برخی از افراد تصور می کنند که دنبال کنندگان را بخرند تا از میان بر استفاده کنند تا به سرعت در شبکه های اجتماعی حضور بهینه داشته باشند. در نگاه اول ، خرید لایک ها نیز گزینه اضافی جالبی به نظر می رسد. اما ارزشش را دارد؟



تجارت لایک و فالوور


فالوورها را از کجا بخریم؟ همانطور که اتفاق می افتد ، ارائه دهندگان زیادی در وب هستند که این سرویس را ارائه می دهند و حتی برخی از سایت ها در این "زمینه" تخصص دارند. با یک جستجوی ساده در گوگل می توان لیست طولانی از سایت هایی را پیدا کرد که چندین گزینه خرید و خدمات را ارائه می دهند.

 

بسیاری از ارائه دهندگان در اینترنت طیف گسترده ای از گزینه ها را پوشش می دهند. این بدان معنی است که خرید چندین نوع محصول امکان پذیر است: دنبال کنندگان اینستاگرام یا پسندیدن های فیس بوک ، کلیک بر روی YouTube یا دنبال کنندگان در Soundcloud ، اما همچنین برای Snapchat یا Google+. در برخی از سیستم عامل ها ، حتی می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید دنبال کننده یا تعامل خریداری کنید (پسندیدن ، نظرات ، بازتوییت یا بارگیری). علاوه بر این ، از طریق تأمین کنندگان خاص ، حتی می توانید استفاده از حساب های کاربری فرانسوی یا بین المللی را انتخاب کنید.

 

در واقع ، این فروشندگان دنبال کننده بسته ها و بسته هایی را ارائه می دهند: به عنوان مثال ، 1000 فالوور همزمان یا در طی چندین هفته پخش می شوند. اگر به دنبال بسته های بزرگ بروید ، معمولاً تخفیف های حجمی دریافت می کنید. یک بسته اشتراک کوچک با کمتر از 10 یورو پیدا می شود. حداکثر محدودیتی وجود ندارد. علاوه بر تعداد فالوورها و تعاملات بیشتر ، این سیستم عامل ها همچنین به شما پروفایل کاربر با کیفیت بالا و با هزینه کم را نوید می دهند. به نظر می رسد قیمت مزاحم باشد. چند هزار دنبال کننده در اینستاگرام را می توان با چند دلار خریداری کرد و این به سرعت انجام می شود.


فروش در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام . فیسبوک . تلگرام)

تأثیرپذیری از اعتبار پایین
اما در اینجا اولین مشکل وجود دارد: یک حساب کلاسیک که در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد فالوئرهای خود را بیش از 10،000 نفر افزایش می دهد و به سرعت مشکوک می شود و هر چیزی غیر از اعتبار است. برای یک کسب و کار ، در نگاه اول چندان مهم نیست. یک حساب تجاری که به سرعت در حال رشد است ، گاهی اوقات کم و بیش مورد توجه قرار نمی گیرد. اما در وب اجتماعی ، فقط مارک ها و کاربران ساده نیستند. در واقع ، دسته ای نیز وجود دارد که اغلب ارتباط بین کاربران ساده و شرکت ها را ایجاد می کند و این دسته کاملاً به شبکه های اجتماعی وابسته است: به طور خلاصه اینها وبلاگ نویسان ، وبلاگ نویسان ویدئویی ، ستاره دارها ، شخصیت های رسانه ای و غیره هستند. : تأثیرگذاران.

 

شرکت ها و مارک ها اغلب مایل به همکاری و همکاری در همکاری با تأثیرگذاران و وبلاگ نویسان هستند. با این حال ، بررسی اینکه آیا دارنده پروفایل شبکه های اجتماعی به خرید لایک یا فالوور متوسل شده است ، کاملاً ساده است. در واقع ، به عنوان مثال ، ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد در چند ثانیه حساب اینستاگرام را تجزیه و تحلیل کنید. اگر مشاغلی به دنبال اینفلوئنسر برای یک پروژه بازاریابی یا تبلیغات است ، آمار را تجزیه و تحلیل می کند و می یابد که حساب دنبال کنندگان را "خریداری" کرده است ، بدیهی است که علاقه آنها به اینفلوئنسر بسیار کمتر خواهد بود. با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل ، اما با یک نگاه ساده به لیست follo ، می توانید خرید دنبال کنندگان را در یک حساب کشف کنید

 

wers همچنین می تواند چیزهای زیادی را نشان دهد. در حقیقت ، پیروان فاقد عکس نمایه یا با اسامی رمزگذاری شده اغلب نشانه های کلاسیک هستند که صحت پیروان یک حساب کاربری را مورد تردید قرار می دهند.

دکمه "خرید فالوور" از طریق شبکه های اجتماعی

تعاملات را به فروش تبدیل کنید! ساده ترین راه حل برای فروش محصولات خود از طریق شبکه های اجتماعی ، بدون ایجاد وب سایت.

فعال سازی آسان در هر مکان پشتیبانی 24 ساعته و 7 ساعته
100000 فالوور اما تعامل ندارد
نتیجه گیری ما در مورد خرید فالوور برای اینفلوئنسرها این است که این گزینه علاوه بر نادرست بودن ، غالباً قابل تشخیص است و درنهایت کار کمی انجام می دهد. مشاغل باید وقت بگذارند و حساب های بلاگر و اینفلوئنسر را با دقت بررسی کنند. سرانجام ، داشتن 100000 پیرو اما بدون تعامل هیچ چیز را به همراه ندارد و حتی کاملا عقیم است. بهتر است تعداد دنبال کنندگان کمتری داشته باشید اما همه "طبیعی" و معتبر باشند و بنابراین شانس بیشتری برای تعاملات و قراردادهای زیادی با مارک ها یا شرکت ها داشته باشید.

تعامل کاربر شاخص مهمی در بازاریابی آنلاین و به ویژه بازاریابی در شبکه های اجتماعی است. پیروان "خریداری شده" معمولاً علاقه کمی به ارتباطات شرکتی و پست های تأثیرگذار دارند. بنابراین میزان نامزدی بد است و میزان لایک ها با نظرات بسیار کم پایین خواهد بود. برای رفع این مشکل ، صفحه های مربوطه نیز می توانند نظرات و پسندها را خریداری کنند ، اما این امر منجر به یک مارپیچ بی پایان می شود و در پایان بسیار کم است. زیرا در نهایت ، کاربران خریداری شده علاقه ای به انتشارات یا مارک تجاری ندارند.

شرکت ها به ویژه هنگامی که برای افزایش محبوبیت یک حساب ، فالوور یا محصولات دیگری می خرند ، از یک شیب لغزنده پایین می روند. در واقع ، اگر جامعه آنلاین متوجه این خرید شود ، محبوبیت سریع به دست آمده می تواند ناگهان تأثیر منفی داشته باشد. از یک طرف ، این امر شما را به سمت یک منطقه خاکستری در سطح قانونی سوق می دهد (تبلیغات کاذب) و از طرف دیگر اگر محبوبیت حساب های شما مطابقت نداشته باشد ، تصویر مارک یا شرکت شما به شدت خدشه دار می شود. واقعیت

در واقع سود و منطقی تر است که پول خود را سرمایه گذاری کنید و تلاش خود را متمرکز کنید ، اقدامات ابتکاری و محتوای جالب انجام دهید تا پیروان واقعی به طور طبیعی و آزادانه به محتوای شما بیایند. برای این کار ، کار با اینفلوئنسرها اولین قدم خوب است ، اما هنگام انتخاب اینفلوئنسر هوشیار و محتاط باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر ، می توانید مقاله ای با موضوع تأثیرگذار در بازاریابی و همچنین یک سری مقاله در مورد Instagram for business در راهنمای دیجیتال ما پیدا کنید.

 

بیشتر  بدانید  

 

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 11

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما