محل لوگو

افزونه های ضروری وردپرس کدام اند؟


وردپرس عملکردهای استاندارد ضروری را ارائه می دهد تا شما را به انتشار محتوای بصری در اسرع وقت برای جذب مخاطب هدف خود برساند. با این حال، برخی از ویژگی‌های کلیدی را برای کمک به شما در تعامل و خوشحالی این بازدیدکنندگان از دست داده است. افزونه‌های ضروری وردپرس در زیر می‌توانند به بهینه‌سازی محتوای شما، بهبود سایت یا صفحات فرود، پیشبرد استراتژی تبدیل شما و بازگرداندن بازدیدکنندگان شما کمک کنند.

1. افزونه وردپرس HubSpot


فرم ساز کشیدن و رها کردن HubSpot به شما امکان می دهد به راحتی فرم های تماس را برای استفاده در وب سایت وردپرس خود بسازید - که به طور خودکار با HubSpot CRM همگام می شوند. این افزونه همچنین شامل یک ایجاد کننده پاپ آپ، سازنده چت زنده و چت بات، بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر می شود - همه در وردپرس.

افزونه وردپرس HubSpot منحصر به فرد است زیرا یک افزونه همه کاره است – به شما کمک می کند تا با نگه داشتن همه ویژگی های آن در یک مکان، کارآمد بمانید. داشتن تعداد زیادی افزونه می تواند سرعت وب سایت شما را کاهش دهد. اما از آنجایی که HubSpot همه چیز را در یک پلاگین ارائه می دهد، این ابزار سایت شما را سریع و پاسخگو نگه می دارد.

نکته حرفه ای: افزونه HubSpot WordPress یک افزونه CRM، فروش و بازاریابی وردپرس است که برای رشد بهتر کسب و کار شما طراحی شده است.

پیمایش در فید فعالیت مخاطبین از طریق افزونه HubSpot WordPress یکی از افزونه‌های ضروری است.

 

این افزونه و ویژگی های شامل آن (CRM، چت زنده، فرم ها، تجزیه و تحلیل و بازاریابی ایمیلی) رایگان است.

برنامه های پولی HubSpot از 50 دلار در ماه شروع می شود و شامل قابلیت ها و ویژگی های اضافی است. همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، ممکن است برای مثال نیاز به ایجاد گزارش های سفارشی بیشتری داشته باشید یا هزینه تبلیغات خود را افزایش دهید. در این صورت، می‌توانید گزینه‌های ارتقای HubSpot را بررسی کنید.

2. All in One SEO


All in One SEO (AIOSEO) یک افزونه و جعبه ابزار سئو کامل برای وردپرس است. بیش از 2,000,000+ متخصص از این افزونه برای بهبود رتبه بندی جستجوی وب سایت خود و باز کردن حداکثر ترافیک استفاده می کنند. شما می توانید با جادوگر راه اندازی سئو وردپرس شروع کنید، که به شما کمک می کند به طور خودکار بهترین تنظیمات سئو را برای وب سایت و صنعت خاص خود انتخاب کنید.

و در کمتر از 10 دقیقه می‌توانید ویژگی‌های پیشرفته SEO مانند نقشه‌های سایت XML، ظاهر جستجوی بهینه، کلمات کلیدی SEO، نشانه‌گذاری طرحواره و موارد دیگر را به راحتی تنظیم کنید. به علاوه، چک لیست ممیزی سئو، کل وب سایت شما را از نظر خطاها تجزیه و تحلیل می کند و بینش های عملی برای بهبود سئوی درون صفحه در اختیار شما قرار می دهد.

AIOSEO نسخه رایگان و پریمیوم این افزونه را ارائه می دهد. این افزونه رایگان همه چیزهایی را که برای بهبود سئوی سایت خود نیاز دارید ارائه می کند. نسخه های پریمیوم شامل سایر ویژگی های قدرتمند مانند مدیر تغییر مسیر، ردیابی خطای 404 و ماژول SEO تصویر هستند.

افزونه ضروری وردپرس: All in One SEO

3. Yoast SEO


صرف ایجاد و انتشار محتوای با کیفیت کافی نیست – شما باید آن را برای رتبه بندی و جذب بازدیدکنندگان جدید توسط موتورهای جستجو بهینه کنید. افزونه Yoast SEO به طور خاص طراحی شده است تا به شما کمک کند سئوی درون صفحه خود را بهبود ببخشید تا ترافیک ارگانیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید.

چه بخواهید عنوانی جذاب ایجاد کنید، قطعه های برجسته خود را بهینه کنید یا برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی کنید، دامنه عملکرد قوی Yoast از جمله پیش نمایش قطعه، ابزار پیوند داخلی و خوانایی و تحلیل سئو، فرآیند بهینه سازی را برای شما خودکار و ساده می کند.

نسخه رایگان و پریمیوم این افزونه وجود دارد. نسخه پریمیوم ویژگی های بیشتری را باز می کند، از جمله مدیر تغییر مسیر و پیشنهادات پیوند داخلی خودکار. با بیش از 135 میلیون دانلود، این افزونه بیشترین بارگیری برای سئو است.

پیشنهادات پیوند داخلی در پست گوتنبرگ که توسط افزونه وردپرس ضروری Yoast SEO ایجاد شده است

4. WP Rocket


WP Rocket یک افزونه کش قدرتمند است که طیف وسیعی از ویژگی‌ها، از جمله بارگذاری پیش‌بارگیری کش، حذف CSS استفاده نشده، تاخیر در اجرای جاوا اسکریپت و بارگذاری تنبل را برای سرعت بخشیدن به سایت وردپرس ارائه می‌دهد. چیزی که WP Rocket را از سایر افزونه‌های بهینه‌سازی سرعت متمایز می‌کند این است که پس از نصب و فعال‌سازی در سایت شما بلافاصله شروع به کار می‌کند.

WP Rocket یک افزونه ممتاز با برنامه هایی است که از 49 دلار در ماه شروع می شود.

افزونه WP Rocket ضروری وردپرس
منبع تصویر

5. Wordfence Security


Wordfence یکی از جامع ترین راه حل های امنیتی وردپرس است. این شامل یک اسکنر بدافزار است که به سرعت به شما در مورد مسائل امنیتی هشدار می دهد و یک فایروال نقطه پایانی برای جلوگیری از حملات به سایت شما. همچنین امکان مشاهده بی‌درنگ ترافیک و تلاش‌های هک در وب‌سایت شما و احراز هویت دو مرحله‌ای را، در میان مجموعه‌ای از ویژگی‌های اضافی، برای محافظت از سایت شما فراهم می‌کند.

یک نسخه رایگان و پریمیوم وجود دارد. نسخه پریمیوم شامل ویژگی های بیشتری از جمله قانون فایروال بلادرنگ و به روز رسانی امضای بدافزار و لیست سیاه IP است. Wordfence Security با بیش از 3 میلیون نصب فعال، محبوب ترین فایروال و اسکنر امنیتی وردپرس است.

افزونه Wordfence Security که باید وردپرس داشته باشد
منبع تصویر

6. المنتور


اگر شما یک غیر کدنویس هستید، همچنان می توانید با استفاده از یک افزونه صفحه ساز مانند Elementor، سایت وردپرس رویایی خود را ایجاد کنید.

Elementor یک visua است 

l صفحه ساز کشیدن و رها کردن با قابلیت های طراحی پیشرفته. با استفاده از این صفحه‌ساز، می‌توانید از میان صدها قالب انتخاب کنید و سپس با ویرایش موبایل Elementor آن‌ها را سفارشی کنید تا صفحاتی زیبا و واکنش‌گرا ایجاد کنید. Elementor با ده‌ها ویجت ارائه می‌شود تا بتوانید به راحتی دکمه‌ها، تصاویر، چرخ فلک‌ها و سرفصل‌ها را از جمله عناصر دیگر به صفحات خود اضافه کنید.

این برنامه رایگان است، اما می‌توانید برای الگوهای بیشتر، ویجت‌ها، جلوه‌های انیمیشن و موارد دیگر به طرح برتر ارتقا دهید.

کاربر در حال ویرایش صفحات فرود از طریق حداقل افزونه وردپرس Elementor
منبع تصویر

7. کاربر پسند


Userlike نرم افزار پیشرو برای چت زنده، پیام رسانی به مشتری و اتوماسیون خدمات است. افزونه وردپرس آنها یک افزونه چت زنده رایگان را برای ارتباط با مشتریان از طریق چت وب سایت و برنامه های پیام رسانی مهم مانند واتس اپ، اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام و اس ام اس ارائه می دهد.

مکالمات از همه کانال ها در یک صندوق ورودی مرکزی، مرکز پیام کاربر پسند قرار می گیرند. از اینجا، نمایندگان می‌توانند به سرعت با پیام‌های متنی یا صوتی، چت‌های فوروارد پاسخ دهند و آنها را با ویژگی‌های خدمات حرفه‌ای مانند اشتراک‌گذاری فایل، ترجمه‌های زنده، پیام‌های آماده و غیره مدیریت کنند.

افزونه چت وب سایت Userlike برای تولید سرنخ و پشتیبانی در طول سفر خریدار بهینه شده است. مشتریان می‌توانند در زمان واقعی چت کنند یا روزها یا هفته‌ها بعد درست در وب‌سایت شما، درست مانند یک برنامه پیام‌رسان، به گفتگو ادامه دهند.

مرکز پیام با کانال‌های پیام‌رسان متصل مانند واتس‌اپ برای تجارت، تلگرام و پیامک. منبع تصویر

برای خودکارسازی خدمات مشتری، Userlike به شما امکان می‌دهد چت ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، صفحات پرسش‌های متداول و فرم‌های تماس ایجاد کنید. تمام ویژگی های اتوماسیون به یک پایگاه دانش مرکزی متصل هستند که دقت آن را در طول زمان یاد می گیرد و بهبود می بخشد.

8. UpdraftPlus


با UpdraftPlus، دیگر هرگز نگران پشتیبان‌گیری دستی نخواهید بود. می‌توانید از این ابزار برای پشتیبان‌گیری مستقیم از فایل‌های خود در Dropbox یا Google Drive در میان دیگر پلتفرم‌های ابری استفاده کنید و با یک کلیک آن‌ها را بازیابی کنید. این بدان معناست که اگر روزی برسد که سایت شما هک شود، سرور شما از کار بیفتد، یا مشکلی با به روز رسانی پیش بیاید، می دانید که وب سایت شما - به علاوه تمام فایل ها و پایگاه داده های مرتبط با آن - ایمن هستند.

نسخه رایگان و پریمیوم موجود است. UpdraftPlus Premium حتی گزینه های ذخیره سازی ابری بیشتری از جمله OneDrive و Azure را باز می کند و دارای ویژگی های بیشتری از جمله پشتیبان گیری افزایشی و رمزگذاری پایگاه داده است. این افزونه با بیش از دو میلیون نصب فعال، محبوب ترین افزونه پشتیبان گیری برنامه ریزی شده است.

افزونه های ضروری وردپرس UpdraftPlus 

اگر فقط این شش پلاگین را نصب کنید، در وضعیت خوبی خواهید بود. این ابزارها به شما کمک می کنند تا تولید سرنخ، سئو، طراحی، امنیت و سرعت سایت خود را بهبود ببخشید.

با این حال، اگر زمان و منابع لازم برای مدیریت افزونه‌های بیشتر را دارید، می‌توانید به گسترش عملکرد سایت خود ادامه دهید تا نیازهای بازدیدکنندگان و کاربران بک‌اند را بهتر برآورده کنید. بیایید برخی از محبوب ترین افزونه ها را در زیر بررسی کنیم.

  انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 29

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما