محل لوگو

فالوور فیک 100 درصد ایرانی


چرا خرید فالوور اینستاگرام مهم است؟
اول از همه باید همیشه مطمئن شوید که مشترکین واقعی خریداری می کنید. امروزه بسیاری از شرکت های کلاهبرداری وجود دارند که ادعا می کنند فالوورهای واقعی با کیفیت بالا در اینستاگرام می فروشند که به نظر می رسد ربات یا صفحات جعلی خالی هستند. چرا فالوورهای واقعی اینستاگرام مهم هستند؟ زیرا اینها تنها نوع پیروانی هستند که با محتوای شما ارتباط برقرار کرده و نمایه شما را "زنده" نشان می دهند. صفحات جعلی نمی توانند چنین چیزی را ارائه دهند و می توانند به نمایه شما آسیب برساند ، آن را مسدود کرده و حتی توسط تیم فنی همانطور که قبلاً به شما گفته ایم حذف شود. اینستاگرام اینفلوئنسرها احساسات خاصی را در پست ها قرار می دهند و منتظر واکنش طرفداران خود هستند و کاملاً واضح است که ربات ها نمی توانند درگیر محتوا شده و نظر خود را در مورد آن در نظرات بگذارند. ربات ها چیزی نیستند جز یک پرکننده که می تواند حساب شما را پر نشان داده و در کنار آن فالوورهایی جمع شده اما داخل آن خالی باشد. ربات ها از دهه 2010 که اینستاگرام تاسیس شد به مردم ارائه می شد اما به تدریج همه به این نتیجه رسیدند که این سرویس هیچ مزیتی ندارد و نمی تواند سطح بازخوردی را که وبلاگ نویسان برای بهبود صفحات خود نیاز دارند ، ارائه دهد. تا زمانی که ما به ماشین ها نحوه احساسات انسانی فیسبوک و تعامل با مردم را آموزش ندهیم ، ربات ها نمی توانند جایگزین فالوئرهای واقعی اینستاگرام شوند که شرکت های معتبر برای خرید پیشنهاد می دهند.

همه چیز در مورد اعتماد است ما قبلاً در مورد اثبات اجتماعی صحبت کرده ایم و موضوع استفاده از ربات ها برای توسعه حساب شما عمیقا با آن آمیخته است. بیایید تصور کنیم که مشتری حساب یک مارک را می بیند که نصف آن پر از ربات ها ، نظرات عجیب و غریب یا هزاران لایک بدون هیچ گونه کامنتی است؟ آنها چه فکر می کنند؟ برای صفحه ای مانند این هیچ اعتمادی وجود نخواهد داشت و شخص فقط به حرکت ادامه می دهد و به دنبال نمایه دیگری است که بتواند در آن جا بیفتد. شهرت و اعتبار شما بستگی به روشهای تبلیغاتی که انتخاب می کنید دارد ، و شما هرگز نباید آن را فراموش کنید و هرگز این واقعیت را نادیده نگیرید که کاربران معمولی می توانند به وضوح متوجه شوند که چه زمانی دنبال کننده های خریداری شده از ربات را می خریدید و وقتی سعی می کردید چیزها طبیعی به نظر برسند. برای مخاطب جذاب است

قوانین جدید اینستاگرام ربات ها را به طور کامل حذف می کند. قبلاً خرید برخی از ربات ها و تماس روزانه با آن آسان بود ، اما در حال حاضر اینستاگرام با ماشین آلات غیرقانونی مبارزه می کند و سعی می کند از شر همه نرم افزاری که مانع رشد و توسعه مارک های صادق و شایسته می شود ، خلاص شود. در حال حاضر اینستاگرام بستری برای نظرات و احساسات مردم است و به وضوح جایی برای کلاهبرداری و تلاش برای فریب مردم وجود ندارد که فکر می کنند شما موفق هستید در حالی که ربات ها حساب شما را تا سرحد پر می کنند. این بدان معناست که استفاده از فالوورهای جعلی می تواند حساب شما را در معرض خطر قرار دهد ، شما می توانید به عنوان یک کاربر ناشایست علامت گذاری شوید که باید مرتباً بررسی شود یا حتی می توانید برای همیشه از پلتفرم بدون هیچ گونه فرصتی برای بازیابی اطلاعات خود مسدود شوید. چه کسی به چنین ریسکی در زندگی خود نیاز دارد؟

بیایید یکبار دیگر در مورد ربات ها صحبت کنیم: اینها نمی توانند با محتوا ، محصولات یا خدمات شما ارتباط برقرار کنند ، به این معنی که اگر فالوورهای ربات را بخرید ، عموماً یک حساب کاربری خالی دارید و هیچ گونه تعامل ، بازخورد ، نظر و فروش برای آن وجود ندارد. وقتی شخصی حساب شما را در اینستاگرام دنبال می کند ، می توانید از او انتظار داشته باشید که برای شما لایک ، بازدید ، نظرات ، محصولات و خدمات شما را در استوری های خود مرور کند و همه نوع فعالیتی را در نمایه شما ایجاد کند که دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید. اینفلوئنسر اینستاگرام اما طرفداران جعلی با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کنند: اینها نمی توانند برای شما لایک ایجاد کنند ، در مورد پست های خود نظر بگذارند و نشان دهند که چقدر محتوای شما را دوست دارند. اگر زمان کافی را با فالوئرهای جعلی بگذرانید ، خود را نیز جعلی می دانید - آنها را بر افراد واقعی که می توانند تعامل 100٪ و تعامل با کیفیت ، خریدهای زیاد و به طور کلی زمانهای سرگرم کننده را برای شما فراهم کنند ، انتخاب نکنید.

علاوه بر این ، شناسایی حساب های جعلی به راحتی امکان پذیر است و همین امر منجر به از دست دادن تمام مدارک اجتماعی می شود که می خواهید به دست آورید - مردم باید به سادگی از این حساب های طرفداران دیدن کنند و همه چیز روز به روز روشن می شود. حتی اگر این حساب های جعلی بتوانند کامنت بگذارند ، اینها هیچ شباهتی به نوشته های انسان ندارند: کامنت های ربات معمولاً شامل ایموجی ، جملات عجیب و غریب یا علامت های تصادفی هستند. فالوور فیک با استفاده از ربات ها فالوئرهای واقعی اینستاگرام خود را نترسانید: مردم به سرعت ایمان و اعتماد خود را نسبت به آنچه در IG انجام می دهید از دست خواهند داد. خرید فالوئرهای واقعی اینستاگرام از افتادن شما در چنین وضعیت بدی جلوگیری می کند.

همه اینها به کیفیت بالای محتوا و ارزش آن برای افرادی که شما را دنبال می کنند برمی گردد. اگر محتوای ارزشمندی ارسال کنید که مربوط به تجربیات و احساسات واقعی انسان باشد ، صفحه ای بسیار توسعه یافته و بسیار معتبر خواهید داشت که بسیار مورد پسند و بین کاربران اینستاگرام قرار می گیرد. خرید فالوورهای واقعی اینستاگرام به آن آسیبی نمی رساند ، برعکس ، به تبلیغ آن کمک می کند و ارزش بالای آن را همزمان ذخیره می کند. خدمات حقوقی که خرید فالوور اینستاگرام را ارائه می دهند دقیقاً همان چیزی است که شما در چنین شرایطی به آن نیاز دارید - مشخصات خود را قرار ندهید

در معرض خطر فقط به این دلیل که می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید و تبلیغات خود را در اسرع وقت انجام دهید ، این بازی ارزش یک شمع را ندارد.

ثبات کلید است. این عبارت در بسیاری از حوزه های زندگی ما ، در مورد وبلاگ نویسی در اینستاگرام نیز صدق می کند. اگر می خواهید حسابی دریافت کنید که درآمد شما را بالا برده ، مخاطب را نگه می دارد و روز به روز بزرگتر می شود ، باید به طور مداوم کار کنید: روزانه محتوا را بارگذاری کنید ، ساعات بیشترین ترافیک صفحه خود را بررسی کنید و این برنامه را دنبال کنید ، شما می خواهید مطمئن شوید که پست های شما در واقع مشاهده و پسندیده شده اند و می خواهید همه بازخوردها را جمع آوری کرده ، آن را تجزیه و تحلیل کرده و پست های با کیفیت بهتر را به برنامه ارسال خود اضافه کنید. اگر به نحوی کیفیت خود را از دست بدهید یا از برنامه خارج شوید ، فالوورهای شما متوجه این امر می شوند و با عدم پیگیری و کاهش مخاطبان ، نتیجه معکوس به شما می دهد. هنگام فعالیت به عنوان یک وبلاگ نویس ، همیشه باید به شهرت و اصول خود پایبند باشید - خودتان قوانین وبلاگ نویسی خود را ایجاد کرده و بر اساس آنها مشخصات خود را بسازید. خرید مدافعان به طور مداوم و در بخش های کوچک ممکن است بخشی از این قوانین باشد.

فروش تهاجمی هرگز کار نمی کند. همه پست هایی که قصد فروش (تهاجمی) آنها را دارند ، فقط مردم را از خرید چیزی از شما ترسانده است. مردم از تبلیغاتی که از گوشه و کنار اینترنت بر روی آنها پرتاب می شود بسیار خسته شده اند. اکنون زمان ادغام بومی و توصیه های نسبی افرادی است که به آنها اعتماد دارند. مشتریان می خواهند احساس پیوند داشته باشند ، احساسی را احساس کنند که آنها را برای خرید چیزی از یک نام تجاری ترغیب می کند ، آنها می خواهند با داستان یا شخصی که پشت آن داستان ایستاده احساس ارتباط کنند. به همین دلیل است که ما می خواهیم شما از تبلیغات و فروش تهاجمی در پست های خود اجتناب کنید - سعی کنید صاف باشید و هرگز چیزی مانند "این محصول را بخرید و به دست می آورید" نگویید ، سعی کنید محتوای خود را مرتبط کنید و به طور مداوم در مورد موضوعاتی که مخاطبان شما ارسال می کنند ، پست کنید. واقعاً علاقه مند خواهد شد

فقط از عکس های با کیفیت بالا استفاده کنید. اگر مطالبی را با کیفیت 480p ارسال کنید ، واقعاً خطر از دست دادن فالوئرهای خود را دارید و اضافه کاری را دوست دارید ، زیرا مردم تا مدت ها با چنین پست های ناشایستی کنار نمی آیند. روی یک دوربین خوب سرمایه گذاری کنید - خوشبختانه ، در حال حاضر تعداد زیادی پیشنهاد در بازار وجود دارد و همه می توانند چیزی را پیدا کنند که مناسب آنها در یک رده قیمت خاص باشد. اگر می خواهید یک تأثیرگذار محترم در اینستاگرام باشید ، واقعاً باید محتوای خود را خوب جلوه دهید. یک دوربین با کیفیت خوب نه تنها برای دنبال کنندگان شما بلکه برای شما نیز خوب است - محصول را به بهترین شکل ممکن نشان می دهد ، آن را با کوچکترین جزئیات نشان می دهد و به مردم نشان می دهد که شما واقعاً به آنچه شما در حال ارسال پست هستید بلکه در مورد نحوه انجام آن نیز صحبت می کنید. HD کلیدی است ، FullHD حتی بهتر-به علاوه ، اینستاگرام ابزارهای زیادی دارد که به شما کمک می کند محتوای خود را در سطح عالی جلوه دهید. همچنین هزار برنامه مختلف وجود دارد که می توانند عکس های شما را خوب و منحصر به فرد جلوه دهند. این کاملا با شماست که می خواهید سرمایه گذاری کنید و شخصی را استخدام کنید تا با محتوای رسانه حساب شما کار کند یا خودتان بخواهید این کار را انجام دهید. برخی افراد زمان را پیدا می کنند و مهارت های خاصی را کسب می کنند ، برخی فکر می کنند که استخدام شخصی برای مراقبت از عکس ها و فیلم ها ایده بهتری است.

 

بیشتر بدانید

  انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 28

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما